Αισιόδοξος ότι το τρένο θα φτάσει μέχρι το 2022 στον Άγιος Διονύσιο της Πάτρας και μέχρι το 2023 στο νέο λιμάνι της αχαϊκής πρωτεύουσας εμφανίστηκε κατά την επίσκεψή του στην πόλη ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Θάνος Βούρδας.
Ο κ. Βούρδας μετά το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της γραμμής Κιάτο- Αίγιο στην οποία ήταν επιβάτης, ήρθε στην Πάτρα και είχε διαδοχικές επαφές με τον υποψήφιο δήμαρχο Πατρέων Γιώργο Ρώρο στα γραφεία της «Ώρα Πατρών», καθώς και με τους κατοίκους του Ρίου και της ευρύτερης περιοχής στους οποίους παρουσίασε τη μελέτη υπογειοποίησης της γραμμής.
Ο κ. Βούρδας μετά το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της γραμμής Κιάτο- Αίγιο στην οποία ήταν επιβάτης, ήρθε στην Πάτρα και είχε διαδοχικές επαφές με τον υποψήφιο δήμαρχο Πατρέων Γιώργο Ρώρο στα γραφεία της «Ώρα Πατρών», καθώς και με τους κατοίκους του Ρίου και της ευρύτερης περιοχής στους οποίους παρουσίασε τη μελέτη υπογειοποίησης της γραμμής.
Αύριο αναμένεται να συναντηθεί και με το Δήμαρχο Κώστα Πελετίδη στο Δημαρχείο.
Κατά την παρουσίαση της μελέτης στους κατοίκους ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και οι συνεργάτες του που τον συνόδευαν, εξήγησαν ότι η γραμμή του τρένου θα είναι υπογειοποιημένη από τον σταθμό του Ρίου και μέχρι το κέντρο της Πάτρας. Στο πρώτο κομμάτι, μέχρι τον Άγιο Διονύσιο θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο cut and cover θα είναι δηλαδή πλήρως σκεπασμένη και η επιφάνεια θα είναι ελεύθερη προκειμένου να αξιοποιηθεί και να μετατραπεί σε γραμμικό πάρκο.
Από τον Άγ. Διονύσιο και μέχρι τον Άγιο Ανδρέα η γραμμή θα είναι πλήρως υπογειοποιημένη θα έχει δηλαδή την μορφή μετρό.
Νωρίτερα, κατά την επίσκεψή του στο εκλογικό κέντρο του κ. Ρώρου, αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα ο εκπρόσωπος του Υπουργείου υποστήριξε ότι το καλοκαίρι το τρένο θα φτάσει στο Αίγιο καθώς ακόμα εκεί εκτελούνται εργασίες σηματοδότησης, στις αρχές του ’21 θα φτάσει στον Ψαθόπυργο, το ’22 στον Άγιο Διονύσιο της Πάτρας και τον επόμενο χρόνο στο νέο λιμάνι της πόλης.
Επίσης είπε ότι έχουν δεσμευτεί τα κονδύλια για να φτάσει το τρένο στην Πάτρα και εκτίμησε ότι θα βρεθούν τα χρήματα για τα υπόλοιπα (όπως από τον Άγ. Ανδρέα μέχρι το νέο λιμάνι) καθώς μετά τη διαπραγμάτευση που έχει γίνει οι Ευρωπαίοι έχουν πεισθεί ότι το έργο είναι βιώσιμο.
Επίσης διευκρίνισε ότι για περίπου δύο χρόνια, όσο δηλαδή θα διαρκέσουν οι εργασίες κατασκευής της γραμμής μέχρι τον Άγ. Διονύσιο θα διακοπούν τα δρομολόγια του Προαστιακού της Πάτρας, ωστόσο προσέθεσε ότι μετά θα επανέλθει ενισχυμένος.
Από την πλευρά του ο κ. Ρώρος έθεσε ζήτημα υπογειοποίησης της γραμμής και από τον Άγιο Ανδρέα μέχρι το νέο λιμάνι, με τον κ. Βούρδα να σημειώνει ότι ενδέχεται να τίθενται ζητήματα στατικότητας των κτιρίων που υπάρχουν κοντά στη γραμμή ωστόσο δεσμεύτηκε ότι θα το εξετάσει και θα απαντήσει σύντομα.
m.thebest.gr