Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Ανατριχιαστική έκθεση: «Μόδα» με ρούχα θυμάτων σιδηροδρομικών δυστυχημάτων!

Στη νέα ‘’καμπάνια μόδας’’ παρουσιάζονται σκισμένα σακάκια, πουκάμισα, φορέματα και άλλα είδη ένδυσης και προωθείται με το σύνθημα "Victim Fashion, κατασκευασμένο από ατύχημα".
Ανατριχίλα, και αντιδράσεις, προκαλεί στην ολλανδική κοινή γνώμη η απόφαση του Ολλανδικού σιδηροδρόμου να πραγματοποιήσει έκθεση με αντίγραφα ρούχων θυμάτων χτυπημένων από συρμούς στο πλαίσιο εκστρατείας ευαισθητοποίησης για τους κινδύνους να βρίσκεται κάποιος κοντά σε σιδηροδρομικές γραμμές. 

Ο Ολλανδός φορέας εκμετάλλευσης σιδηροδρομικών υποδομών υπερασπίστηκε την αμφιλεγόμενη έκθεση, μια ‘’καμπάνια μόδας’’ η οποία περιλαμβάνει αντίγραφα σχισμένων ενδυμάτων που φορούσαν όσοι σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν σε σιδηροδρομικά ατυχήματα.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Victim Fashion (@vict_m_fashion) στις 5 Απρ, 2019 στις 2:25 πμ PDT
Η ProRail ξεκίνησε το "Victim Fashion" για να ενθαρρύνει τους νέους να είναι προσεκτικότεροι κοντά στις σιδηροδρομικές γραμμές, ωστόσο η εκστρατεία αντιμετωπίζει αντιδράσεις, με πολλούς Ολλανδούς να αναφέρουν ότι δεν επιδεικνύεται ευαισθησία στα θύματα και στους συγγενείς τους.

Αλλά η ProRail είπε στο BBC ότι η εκστρατεία ήταν "απαραίτητη" εν μέσω αυξανόμενων σιδηροδρομικών δυστυχημάτων κοντά σε σιδηροδρομικές γραμμές. Όπως αναφέρει, ο αριθμός των ανθρώπων που σκοτώθηκαν στους σιδηροδρομικούς άξονες σχεδόν τριπλασιάστηκε από το 2016, με 17 θανάτους να καταγράφονται μόνο πέρυσι.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Victim Fashion (@vict_m_fashion) στις 4 Απρ, 2019 στις 9:06 πμ PDT
Στη νέα ‘’καμπάνια μόδας’’ παρουσιάζονται σκισμένα σακάκια, πουκάμισα, φορέματα και άλλα είδη ένδυσης και προωθείται με το σύνθημα "Victim Fashion, κατασκευασμένο από ατύχημα". Μάλιστα, τα ‘’εκθεσιακά κομμάτια’’ συνοδεύονται ηλεκτρονικά από περιγραφές του τι συνέβη στο πρόσωπο που τα φορούσε την ώρα του τραυματισμού ή του θανάτου τους, όπως μιας 14χρονης που τής έπεσε το τηλέφωνο στις σιδηροδρομικές γραμμές έσκυψε να το πάρει και τώρα, σχεδόν 15 ετών βρίσκεται ακόμα σε κώμα, ή το πορτοκαλί φόρεμα μιας 15χρονης που ακολούθησε τους φίλους της στις γραμμές, παρότι είχαν κλείσει, και δεν είδε την αμαξοστοιχία να έρχεται.

Ενώ μερικοί έχουν επαινέσει την εκστρατεία ευαισθητοποίησης, άλλοι δηλώνουν ότι η ProRail ‘’το παρατράβηξε’’, με επιζώντες ατυχημάτων επίσης να έχουν θορυβηθεί από την εκστρατεία. 
Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της ProRail, Jaap Eikelboom, δήλωσε στο BBC ότι η "εκστρατεία" λειτουργεί, και ότι η εταιρεία πέρασε περίπου ένα χρόνο σχεδιάζοντας τη δράση και ήξερε ότι θα πόλωνε την κοινή γνώμη. "Πιστεύουμε ότι η εκστρατεία λειτουργεί επειδή οι άνθρωποι τη συζητούν. Αν οι άνθρωποι δεν αντιμετωπίσουν τέτοιες εικόνες, τότε ό,τι συμβαίνει θα συνεχίσει να συμβαίνει" υποστήριξε. 


skai.gr