Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Ολοκληρώθηκε η επετειακή εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΟΣΕ στο Μέγαρο Μουσικής για τα 150 χρόνια του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.

Πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής για τα 150 χρόνια λειτουργίας του Ελληνικού Σιδηροδρόμου που διοργάνωσε ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος. 

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Προκόπης Παυλόπουλος. 
Τους καλεσμένους υποδέχτηκε ο πρόεδρο του ΟΣΕ κ. Γιώργος Κακουλάκης. 
Παραβρέθηκαν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, ο υφυπουργός κ. Θάνος Μωραΐτης, ο Γ.Γ μεταφορών κ. Θάνος Βούρδας η επίτροπος Μεταφορών της ΕΕ κ. Βιολέτα Μπάλκ , Στελέχη του Ομίλου του ΟΣΕ και πολλοί φίλοι του σιδηροδρόμου. 

Αναλυτικά για την εκδήλωση θα αναφερθούμε σε άλλες μας αναρτήσεις που θα ακολουθήσουν.
Flag of Germany Flag of Saudi Arabia
Ελληνικά GR