Ο υποψήφιος βουλευτής Μαγνησίας του ΚΙΝΑΛ Γιάννης Αναστασίου σε δήλωσή του σχετικά με την προγραμματική σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΟΛΒ και ΓΑΙΟΣΕ αναφέρει τα εξής:
«Σε πανηγυρικό κομματικό – κυβερνητικό κλίμα ικανοποίησης για την μεγάλη προσφορά στον τόπο, υπογράφτηκε σήμερα παρουσία του Γ.Γ του Υπουργείου Υποδομών και του Δ/ντος Συμβούλου της ΓΑΙΟΣΕ η προγραμματική σύμβαση με τον ΟΛΒ και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, για την εκπόνηση προμελέτης που «όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει» ένεκα του προεκλογικού χρόνου. Η προμελέτη θα δείξει έπειτα από έναν χρόνο εάν αξίζει να μελετηθεί κάποτε το εκτός τόπου και κόστους σήμερα έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού του Βόλου με το αεροδρόμιο(!) το οποίο μετά τις επικρίσεις που υπήρξαν, μέσα σε ένα μήνα -από τη προηγούμενη δηλ επίσκεψη Δέδε στο Βόλο- μεταμορφώθηκε σε διερεύνηση δημιουργίας «σιδηροδρομικής γραμμής από Βελεστίνο-Αερινό προς Αλμυρό για να μεταφέρει τα εμπορεύματα», καθώς και το τελεφερίκ προς τη Πορταρία ή τη Μακρυνίτσα και τα Χάνια -που ως προμελέτη έχει μελετηθεί στο παρελθόν από τον σημερινό Πρόεδρο του ΟΛΒ και αρμοδιότεροι να το ξαναμελετήσουν λογικά σήμερα είναι ο Δήμος και η Περιφέρεια που απουσιάζαν. Παράλληλα θα αναζητηθεί στο πλαίσιο της ίδιας προμελέτης, η επέκταση των εμπορικών δραστηριοτήτων από το λιμάνι του Βόλου στο λιμάνι του Αλμυρού (αν θα φύγει το σκραπ της Χαλυβουργίας δηλ;), η κατασκευή μαρίνας στο λιμάνι που προβλέπεται ήδη ως αναγκαιότητα στον υφιστάμενο σχεδιασμό του master plan του λιμένα (άρα απαιτείται μόνο η χωροθέτηση της), καθώς και η διερεύνηση της δημιουργίας Εμπορευματικού Κέντρου στην περιοχή, που προφανώς απαιτείται και ως αίτημα των τοπικών φορέων η αλήθεια είναι πως υφίσταται τουλάχιστον δύο δεκαετίες.
Η περίφημη προμελέτη σκοπιμότητας δυστυχώς είναι μόνον προεκλογικής σκοπιμότητας, την ώρα που η περιοχή αναμένει από τον κ.Δέδε και το Υπουργείο Υποδομών όχι προμελέτες έκθεση ιδεών, αλλά συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και χρηματοδότηςεις, τόσο για τη δημιουργία Εμπορευματικού Κέντρου μεταξύ Βόλου και Λάρισας όπως προβλέπεται ήδη από τον εθνικό σχεδιασμό, όσο και για την εκπόνηση μελετών & ωρίμανση σημαντικών έργων για τη πόλη του Βόλου, όπως η ολοκλήρωση του Περιφερειακού μέχρι την Αγριά και η σύνδεση του μέχρι τη Μπουρμπουλήθρα. Από τον δε Δ/νοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΟΣΕ αναμένουμε την χρηματοδότηση της μελέτης σύνδεσης του δυτικού τμήματος του λιμανιού του Βολου με τη σιδηροδρομική γραμμή στην Α’ ΒΙΠΕ, την δημιουργία Μουσείου Σιδηροδρόμου στον Κεντρικό Σταθμό της πόλης, την ανάπλαση του οικοπέδου του ΟΣΕ στον σιδηροδρομικό σταθμό της Άγριας που υποβαθμιζει το κέντρο της και την δρομολόγηση σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλου, του Μουτζούρη ή ενός τρένου τύπου τραμ ως τουριστικό αξιοθέατο σαν τον Μουτζούρη από τον Βόλο μέχρι την Άγρια. Η ανάπτυξη ενός τόπου δεν προχωρά έπειτα από τέσσερα χρόνια στην εξουσία με προεκλογικού τύπου προμελέτες».
thenewspaper.gr