
Σύμφωνα με τον ίδιο «το ΤΑΙΠΕΔ έχει προσλάβει οικονομικό τεχνικό και νομικό σύμβουλο, πιέζουμε ώστε να έχουμε γρήγορα διαγωνιστική διαδικασία για να αξιοποιήσουμε αυτήν την χερσαία ζώνη, διατηρώντας τον δημόσιο χαρακτήρα του λιμανιού».
Όπως διευκρίνισε, «το νομοσχέδιο για την αξιοποίηση των λιμανιών βγήκε σε διαβούλευση, έχει τελειώσει η διαβούλευση και βρίσκεται στην γενική γραμματεία της κυβέρνησης, πάμε λοιπόν σε διατήρηση δημόσιου χαρακτήρα των λιμανιών και στην δυνατότητα σε συγκεκριμένες εκτάσεις και περιοχές, όπου θα πραγματοποιούνται ιδιωτικές επενδύσεις».
Σημειώνεται ότι το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έχει κομβική θέση, καθώς βρίσκεται σε σημείο, το οποίο συνδέεται άμεσα με την Εγνατία Οδό και τον σιδηροδρομικό άξονα προς τη Θεσσαλονίκη, αλλά και τα τουρκικά και βουλγαρικά σύνορα, ενώ γειτνιάζει με τον Διαδριατικό Αγωγό Φυσικού Αερίου (TAP) και την όδευση του κάθετου συνδετήριου αγωγού Ελλάδας – Βουλγαρίας (IGB).
Παράλληλα, αποτελεί επίκεντρο των σχεδίων για τις εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βαλκανική, μέσω της προωθούμενης κατασκευής πλωτού σταθμού αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) από αμερικανικά και ελληνικά επιχειρηματικά συμφέροντα.
metaforespress.gr