ΚΑΝΕΙΣ δεν θέλει να δικαιώνονται δυσάρεστες εκτιμήσεις και αμφιβολίες. Οφείλουμε όμως να υπογραμμίσουμε ότι οι τοπικές αρχές όφειλαν να είναι πιο ανήσυχες για όσα υπερευχάριστα άκουσαν από τους κυβερνητικούς φορείς σε σχέση με τη διέλευση του νέου τρένου από την Πάτρα.
ΕΙΧΑΜΕ ανέκαθεν την απορία κατά πόσο θα αποδειχθεί τεχνικά και οικονομικά βατή η υπόγεια διέλευση του τρένου στο σύνολο της γραμμής από Ρίο έως νέο λιμάνι. Αλλά βέβαια δεν μπορούσε κανείς να εναντιωθεί σε μια κοινωνική μάχη, όταν μάλιστα αυτή αγκαλιάζεται με συμπάθεια από το σύνολο σχεδόν των πολιτικών φορέων. Μην ξεχνάμει ότι ειδικά η δημοτική αρχή πετάει φωτιά και λαύρα σε όσους δεν είναι διεκδικητικοί στην ούλτιμη, όπως η ίδια.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ο υπουργός Υποδομών ήρθε ικανοποιώντας το δυσκολότερο ήμισι του αιτήματος. Το τρένο θα φτάσει υπογείως μέχρι τον Αγιο Διονύσιο. Θα φτάσει μάλιστα εγκαίρως, ώστε να καλυφθεί ο όρος ότι το τρένο πρέπει να συνδεθεί με εμπορικό λιμένα: Ο παλιός, αλλά ενεργός εμπορικός λιμένας βρίσκεται στο ύψος του Αγίου Διονυσίου
ΚΑΙ η άλλη μισή διαδρομή; Και η προοπτική να αποκτηθεί εμπορικό τμήμα στο νέο λιμάνι; Εναν μήνα αργότερα, έρχεται ο γγ του ίδιου υπουργείου και μας λέει τα άλλα μισά, που άγνωστο γιατί, δεν μας είχε πει ο υπουργός: Η γραμμή θα φτάσει υπόγεια μέχρι και το νέο λιμάνι, και μάλιστα γραφτήκαμε και στη λίστα του προγράμματος που δίνει τα χρήματα.
ΑΠΟ πλευράς μας, υποδεχθήκαμε τα νέα όχι χωρίς αμφιβολίες. Και να που επανέρχεται ο υπουργός στο θέμα, σε μια αθώα συνέντευξη. Και εμφανίζεται να μιλάει μόνο για το τμήμα μέχρι Αγιο Διονύσιο. Τι απέγινε με τη δέσμευση του γραμματέα; Την ξέρει ο υπουργός; Είναι θεμελιωμένη ή αποπνέει καθησυχαστική σκοπιμότητα;
ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ότι η Κυβέρνηση μετράει μήνες, ίσως και εβδομάδες, θητείας. Οι φορείς της πόλης αντιλαμβάνονται τι κινδυνεύει να πάθει η Πάτρα; Να κερδίσει τη λιγότερο πιθανή υπογειοποίηση και να χάσει τη βασικότερη. Και μαζί και το εμπορικό λιμάνι.
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ.
pelop.gr