Φωτό: euro2day.gr |
Τελικά τα προβλήματα με το τραμ φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερα απ’ ό,τι μας είχαν πει αρχικά.
Γιατί μετά την έλλειψη βαγονιών και τα έργα στο παραλιακό μέτωπο, που «φρέναραν» το έργο, τώρα ανέκυψε και κάτι ακόμα που είναι σίγουρα πιο σοβαρό απ’ όλα:
Μελετητές εκφράζουν αμφιβολίες αν η γέφυρα της Γρηγόρη Λαμπράκη θα… αντέξει το βάρος του τραμ! Δηλαδή, υπάρχει κίνδυνος με τις συνεχείς διελεύσεις των συρμών και τους κραδασμούς που θα γίνονται, να πάθει ζημιά η γέφυρα και να κινδυνεύσει ο κόσμος!
Γιατί τόσο πάνω στη γέφυρα υπάρχει λεωφόρος μεγάλης κυκλοφορίας, όσο και κάτω απ’ αυτήν υπάρχει ο πολυσύχναστος δρόμος Ομηρίδου Σκυλίτση, καθώς και οι γραμμές των ΗΣΑΠ. Όποια ζημιά, λοιπόν, και να γίνει θα έχει θύματα! Γι’ αυτό και οι παράγοντες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, που έχει την ευθύνη και του τραμ, φαίνονται διστακτικοί στο να ανάψουν το πράσινο φως για την έναρξη των δρομολογίων.
Το ερώτημα είναι γιατί οι μελέτες αυτές δεν είχαν γίνει νωρίτερα και γιατί οι αρμόδιοι περίμεναν να… τελειώσει το έργο για να κάνουν πιο εξειδικευμένες μελέτες και να προβληματιστούν. Και κάτι ακόμα:
Στον απολογισμό του έργου της Δημοτικής Αρχής στο Β’ Διαμέρισμα, που έγινε την περασμένη Πέμπτη στο Δημοτικό Θέατρο, κάτοικοι της περιοχής έθεσαν ερωτήσεις στον δήμαρχο για πολλά θέματα, αλλά για το τραμ δεν τον ρώτησε κανένας! Το ωραίο είναι ότι την προηγούμενη η Κίνηση Πειραιωτών εναντίον του τραμ είχε δηλώσει ότι θα στείλει μέλη της για να εκφράσουν τις απορίες και τα ερωτήματά τους στον δήμαρχο. Όμως, στο Δημοτικό Θέατρο δεν εμφανίστηκε κανένας! Γιατί, άραγε; Τι συνέβη;
Πηγή: paron.gr