Πολυχώροι πολιτισμοί κοντεύουν να γίνουν οι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης. Οργανώνει η Αττικό Μετρό συναυλίες, εκθέσεις φωτογραφίας, θεατρικά έργα, κρεμάνε τεράστια πανό με ποιήματα από τους γερανούς στα εργοτάξια.! Σε λίγο θα οργανώνουνε και σεμινάρια ανθοδετικής ικεμπάνα, φιλολογικά βραδινά, συνεδρίες διαλογισμού υπό την επιφάνεια του εδάφους και….ποιος ξέρει τι ακόμη.
Να θυμίσουμε ότι με αυτά και με εκείνα, οι Θεσσαλονικείς δεν ξεχνούνε ότι οι σταθμοί είναι οι χώροι πρόσβασης του κοινού που θέλει να χρησιμοποιήσει τον υπόγειο για τις μετακινήσεις του. Αν βέβαια λειτουργεί, γιατί σήραγγες έχουμε, σταθμούς έχουμε κάποιους, αλλά Μετρό δεν έχουμε ακόμη.
Το Μετρό είναι έργο συγκοινωνιακό, υψηλού κόστους που γίνεται με δημόσια χρήματα και Κοινοτικά, δεν είναι για να στήνονται γιορτές και διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις και φιέστες με άρωμα πολιτικής αβάντας.
Τώρα έρχεται και ο πρωθυπουργός για να επισκεφθεί τον πρώτο σταθμό που κατασκευάσθηκε, στο Συντριβάνι. Υπομονή, μένουν ακόμη 12 σταθμοί στη βασική γραμμή, έχει να περάσει πολύς κόσμος, όλο και θα βρούνε να φέρουνε!
Το έργο ξεκίνησε με προβλήματα, συνεχίσθηκε με πολλά προβλήματα και όλες οι κυβερνήσεις και διοικήσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης, το «σώζουν» , το «ανασταίνουν», από μακέτα το κάνουν πραγματικότητα. Το σπρώχνουν να τελειώσει, αλλά όλο και κάπου σκοντάφτει.
Το έργο της βασικής γραμμής ξεκίνησε το 2006 και ήταν να τελειώσει τον Οκτώβριο του 2012. Μπαίνουμε στο 2019 και στην καλύτερη περίπτωση συρμοί θα κυκλοφορήσουν το 2020, προς το τέλος. Αλλά και τότε το τραίνο θα πηγαίνει Νέα Ελβετία- Συντριβάνι και πίσω.
Καμία αντίρρηση, να το γνωρίσει ο κόσμος το Μετρό, αλλά φτάνουν οι Δράσεις PR, εκτός και αν η Αττικό Μετρό δεν είναι Τεχνική Εταιρεία αλλά Εταιρεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
grtimes.gr