Εικόνα αρχείου |
Στην επιστολή του το Σωματείο των Εργαζομένων του ΟΣΕ αναφέρει:
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗΠΡΟΣ: 1)ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
2) ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ –ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
3) ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Στα υπηρεσιακά email των συναδέλφων ήρθε μήνυμα με εισήγηση του διευθύνοντα συμβούλου και με ερωτηματολόγιο που θα συμπληρωθεί από τους συναδέλφους που εργάζονται στο κτίριο της Καρόλου 1-3. Είναι ένα ερωτηματολόγιο το οποίο προσπαθεί να κατευθύνει τους συναδέλφους μας ώστε να υλοποιηθεί απόφαση που σύμφωνα με φήμες-δημοσιεύματα, έχουν πάρει για αλλαγή χρήσης του κτιρίου της Καρόλου 1-3.
Αυτό που το σωματείο γνωρίζει από φήμες είναι ότι μεγάλη εταιρεία έχει δείξει ενδιαφέρον για το κτίριο της οδού της οδού Καρόλου 1 -3, να το εκμεταλλευτεί για την χρήση ξενοδοχείου.
Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ θα θέλαμε και εμείς να θέσουμε κάποια ερωτήματα που αφορούν την κοινωνία και τον φορολογούμενο πολίτη.
1) Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας γνωρίζει αυτό τον σχεδιασμό; Το κτίριο της Καρόλου 1 -3 βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο, σύμφωνα με σχεδιασμό και του υπουργείου( πολύ κοντά στον κεντρικό σταθμό της Αθήνας, όπου υπάρχει και στρατιωτική διοίκηση).
2) Στο ισόγειο της Καρόλου 1 -3 βρίσκεται συνεχώς αστυνομική δύναμη γιατί μπαίνει το ερώτημα της ασφάλειας για την γύρω περιοχή. Ζητάμε να μας απαντήσει ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη ποια περιοχή της Αττικής έχει χαμηλή εγκληματικότητα;
Αν όντως ισχύει η φήμη για την χρήση ξενοδοχείου η περιοχή μετά θα γίνει ασφαλής;
3) Το κτίριο της Καρόλου 1 -3 αποτελεί ιδιοκτησία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας και αποτελεί την έδρα του από το 1970. Θα του αλλάξουν χρήση και ο καινούριος οργανισμός θα υποχρεωθεί να πληρώνει ενοίκιο;
Ο σχεδιασμός για τον καινούργιο οργανισμό είναι να εγκατασταθεί στην Καρόλου 1 -3 εξοπλισμός χιλιάδων ευρώ που αφορά τη ρύθμιση και παρακολούθηση της κυκλοφορίας. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν σε ένα ενοικιαζόμενο κτίριο;
Γιατί για την αναβάθμιση του κτιρίου δεν έχουν χρησιμοποιήσει τα πακέτα ΕΣΠΑ για αντίστοιχες περιπτώσεις;
Γιατί αφού υπάρχει σκεπτικό μετεγκατάστασης ήδη γίνονται εργασίες σε ορόφους του κτιρίου της Καρόλου και μάλιστα από όσο γνωρίζουμε με απευθείας αναθέσεις;
Γιατί δεν έχουν μετεγκατασταθεί οι συνάδελφοι από την ΕΡΓΟΣΕ στο κεντρικό κτίριο και χρεώνονται οι φορολογούμενοι 700.000€ κατ' έτος; Περιμένουμε απαντήσεις από τους συναρμόδιους Υπουργούς.
4) Όσο αφορά στο ερώτημα ποιος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για ιδανικό περιβάλλον εργασίας θα πρέπει να μας απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός.
Γνωρίζει ότι οι συνάδελφοι μας της εξωτερικής υπηρεσίας εργάζονται χωρίς μέσα ατομικής προστασίας, αντίστοιχα της εργασίας που επιτελούν;
Γνωρίζει ο Υπουργός ότι ο αριθμός των λειτουργικών υπηρεσιακών οχημάτων έχει μειωθεί δραματικά, με αποτέλεσμα οι ομάδες εργασίας να μην φτάνουν έγκαιρα ή και καθόλου όταν παρουσιάζεται πρόβλημα στη σιδηροδρομική υποδομή;
Έχει γίνει σχεδιασμός για τον χειμώνα που έρχεται και τι προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν στην υποδομή για να υπάρξει ασφαλής κυκλοφορία των συρμών;
Τέλος σήμερα λειτουργούμε με μεταβατικό οργανόγραμμα και οι καινούργιοι κανονισμοί για τους εργαζομένους επεξεργάζονται. Πώς μπορεί μια μεταβατική διοίκηση να πάρει μια τέτοια σοβαρή απόφαση;
Προτείνουμε:
· Προσλήψεις μόνιμων εργαζομένων μέχρι την κάλυψη των θέσεων του οργανογράμματος.
· Εκπαίδευση των συναδέλφων με παροχή υπηρεσίας και τους συμβασιούχους ορισμένου χρόνου στις διευθύνσεις γραμμής και ηλεκτρολογικών και ηλεκτρονικών συστημάτων.
· Την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων στα χρονοδιαγράμματα των συμβάσεων.
· Ενασχόληση της Διοίκησης με το πραγματικό έργου του Σιδηροδρόμου, όπως η αύξηση της χωρητικότητας και όχι η μείωση των δρομολογίων, καθώς και η ασφάλεια των επιβατών, σε αντίθεση με την σημερινή ενασχόλησή τους με το κτίριο της Καρόλου.
Οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί ξέρουμε τι πρέπει να γίνει για να αποκτήσει ο σιδηρόδρομος αξιοπιστία και ασφάλεια.