Ερώτηση του Γιάννη Μανιάτη προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη
Με επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, ο βουλευτής Αργολίδας με την Δημοκρατική Συμπαράταξη, Γιάννης Μανιάτης επισημαίνει τα προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις αλλά και οι κάτοικοι του Πειραιά λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στην ολοκλήρωση των έργων του τραμ.
Ακολουθεί η ερώτηση του Γ.Μανιάτη
«Μεγάλη αναστάτωση, που εντείνεται καθημερινά, επικρατεί στο επιβατικό κοινό του Πειραιά, αλλά και τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες, εξ αιτίας της μεγάλης καθυστέρησης των έργων ολοκλήρωσης και λειτουργίας της επέκτασης του ΤΡΑΜ στην πόλη. Η κατασκευή του έργου ξεκίνησε το 2013 κι ενώ τα έργα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί το 2015, μπαίνουμε στο 2019 και ακόμη περιμένουν τι θα γίνει.
Συγκεκριμένα, από τους άστοχους χειρισμούς της κυβέρνησης και την έλλειψη συντονισμού του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών, με την Περιφέρεια Αττικής:
• Δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί πότε θα γίνει η δοκιμαστική λειτουργία των συρμών
• Δημιουργούνται νέα εμπόδια από τα έργα της Περιφέρειας στην παραλιακή οδό του Φαληρικού Δέλτα
• Ο διαγωνισμός για την αγορά των αναγκαίων νέων συρμών για την κανονική διεξαγωγή των δρομολογίων είναι ακόμη σε εκκρεμότητα
• Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός και προγραμματισμός για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Φάληρο μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, καθώς επίσης και με την επέκταση του ΤΡΑΜ προς Κερατσίνι – Πέραμα.
Όλα αυτά δείχνουν ότι η υπομονή που έκαναν όλο αυτό τον καιρό οι κάτοικοι του Πειραιά κατά την περίοδο κατασκευής των γραμμών, θα συνεχισθεί με ταλαιπωρία από την απουσία άμεσης λειτουργίας του ΤΡΑΜ και του αχρείαστου κυκλοφοριακού φόρτου, που όπως φαίνεται, θα διαρκέσει πάνω από 6 μήνες.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Τι πραγματικά συμβαίνει με τη δοκιμαστική λειτουργία του ΤΡΑΜ στον Πειραιά;
2. Κατά πόσο θα επηρεαστεί η ολοκλήρωση του ΤΡΑΜ στον Πειραιά από τα έργα που γίνονται στην Παραλιακή;
3. Σε τι στάδιο βρίσκεται ο διαγωνισμός προμήθειας νέων συρμών και κατά πόσο αυτό θα επηρεάσει την επέκταση του μέσου στην πόλη;
4. Θα αναλάβει το υπουργείο το κόστος μια νέας κυκλοφοριακής μελέτης, που θα «ανακουφίσει» τον ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακά Πειραιά;
5. Τι σκέψεις υπάρχουν για τη Β’ φάση του έργου, την επέκταση προς Κερατσίνι – Πέραμα και την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ»;
portnet.gr