Η υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, συνδυαστικά με τη δημιουργία γραμμικού πάρκου 6,5 χλμ, αποτελεί μια άκρως θετική εξέλιξη για την Πάτρα, για πολλούς και προφανείς λόγους, με κυρίαρχο ότι δεν θα διχοτομηθεί η πόλη, καθώς, με το νέο σχεδιασμό, δεν θα διακόπτεται η συνέχεια του πολεοδομικού ιστού από τη διέλευση του τρένου και θα καθίσταται εύκολη η πρόσβαση στην παραλία.
Αυτή, δε, η ευτυχής κατάληξη, σε ό,τι αφορά τη νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής, την οποία εξήγγειλε από την Πάτρα, ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, δεν προέκυψε εν αιθρία…
Είναι, όπως όλοι καλά γνωρίζουν, αποτέλεσμα του αδιάλειπτου και πολύχρονου αγώνα τοπικών σωματείων, κατοίκων κυρίως παραθαλάσσιων περιοχών, της δημοτικής Αρχής και ελαχίστων παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η δική μας, «Όλοι μαζί, για την Πάτρα».Εκείνο, πλέον, που απομένει, είναι να οριστούν τα χρονοδιαγράμματα του εξαγγελθέντος έργου.
Φυσικά, έως ότου υλοποιηθεί, οφείλουμε να είμαστε σε διαρκή επαγρύπνηση, διότι το... είπα ξείπα στην πολιτική είναι ένα σύνηθες φαινόμενο (ειδικά κάθε φορά που αλλάζουν οι υπουργοί ή οι κυβερνήσεις), κάτι που, στη συγκεκριμένη περίπτωση, απευχόμεθα…
Της Βίβιαν Σαμούρη
thebest.gr