Φωτογραφία: Alstom. |
Η Alstom έλαβε εντολή ύψους 3 δισεκατομμυρίων ευρώ από τη SNCF για την κατασκευή 100 τρένων υψηλής ταχύτητας της επόμενης γενιάς Avelia Horizon για την υπηρεσία TGV.
Κάθε αμαξοστοιχία, αποτελούμενη από δύο ηλεκτροκίνητα οχήματα και επιβατηγά βαγόνια μεγάλης χωρητικότητας, θα κοστίσει περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ, με επιπλέον κονδύλια που διατίθενται για περαιτέρω παραγγελίες και υπηρεσίες.
Το συνολικό κόστος απόκτησης είναι 20% χαμηλότερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς αμαξοστοιχίας TGV, σύμφωνα με την Alstom, η ομάδα της οποίας έχει συνεργαστεί με το SNCF για το νέο τροχαίο υλικό για δύο χρόνια.
Κάθε αμαξοστοιχία έχει ένα αρθρωτό εσωτερικό και θα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 740 επιβάτες.
Ένα σύστημα πρόβλεψης θα μειώσει το κόστος συντήρησης κατά 30% σε σύγκριση με εκείνα που καταγράφονται σήμερα από τη SNCF και τα νέα τρένα θα καταναλώνουν 20% λιγότερη ενέργεια από τα υπάρχοντα TGV, ως αποτέλεσμα ενός πιο αεροδυναμικού σχεδιασμού και φρεναρίσματος με ανάκτηση ενέργειας.
Σύμφωνα με την SNCF, η παραγγελία ήταν δυνατή με την προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου της υπηρεσίας υψηλών ταχυτήτων TGV για να κερδίσει τους πελάτες, να αυξήσει την παραγωγικότητα και να ελέγξει το κόστος παραγωγής και με την απόφασή του να σταθεροποιήσει τα τέλη πρόσβασης στο δίκτυο.
Voyages Διευθύνων Σύμβουλος SNCF Rachel Picard δήλωσε: «Αυτό το νέο TGV είναι ο βασικός φορέας για τη γαλλική σιδηροτροχιά υψηλής ταχύτητας. Και για τι άραγε: ένα τεχνολογικό επίτευγμα που ικανοποιεί όλους τους στόχους μας για τις βιομηχανικές επιδόσεις και μια πηγή υπερηφάνειας που έχει δημιουργήσει μια ενθουσιώδη ανταπόκριση από όλους όσους έχουν εργαστεί σε αυτό. "
Η Alstom ανέφερε ότι η νέα γενιά τρένων υψηλής ταχύτητας απευθύνεται στους φιλόδοξους στόχους της SNCF όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα του σιδηροδρομικού τομέα και την κερδοφορία.
Ο διευθύνων σύμβουλος Henri Poupart-Lafarge πρόσθεσε: "Αυτή η σειρά είναι ο επιτυχημένος καρπός του έργου συνεργασίας της SNCF και της Alstom.
"Η λύση Avelia Horizon της Alstom ανταποκρίνεται στις τεχνολογικές, οικονομικές και ανταγωνιστικές προκλήσεις της SNCF".
Η παράδοση αναμένεται να ξεκινήσει από το 2023 έως το 2033, δημιουργώντας 4.000 θέσεις εργασίας.
Το διοικητικό συμβούλιο της SNCF Mobilités ενέκρινε τη διαταγή σε συνεδρίαση της 26ης Ιουλίου.
Πηγή: globalrailnews.com