Η Travelport ανακοίνωσε νέα συμφωνία με την Eurostar, τη σιδηροδρομική υπηρεσία υψηλής ταχύτητας, που συνδέει το Λονδίνο με την ηπειρωτική Ευρώπη. Βάσει αυτής της νέας συμφωνίας, η Eurostar γίνεται ο πρώτος σιδηροδρομικός φορέας που επωφελείται από τις προτάσεις μάρκετινγκ της Travelport, το Rich Content, δηλαδή, το «Πλούσιο Περιεχόμενο» και το Branding, δηλαδή την «Προώθηση της Μάρκας».
Πιο συγκεκριμένα, η Travelport είναι σε θέση να βοηθήσει τη Eurostar να επωφεληθεί από τη φαινομενική ανάπτυξη της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων, συνδέοντάς την με πάνω από 68.000 online και offline ταξιδιωτικά γραφεία, αλλά και εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών που συνδέονται με τη Travelport παγκοσμίως.
Μέσω της πρότασης Rich Content and Branding, η Travelport θα προσφέρει επίσης μια γραφικά πλούσια εμπειρία στους χρήστες του διαδικτύου κατά την αναζήτηση και κράτηση των ναύλων και των καθισμάτων με το εμπορικό σήμα Eurostar.
Ο Simon Tyler, Διευθυντής Πωλήσεων και Επιχειρηματικής Βελτίωσης στην Eurostar International επισημαίνει: «Η συμφωνία μας με την Travelport αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τον ταξιδιώτη και σηματοδοτεί μια νέα εποχή έμμεσης διανομής για τη Eurostar και την προσφορά των ναύλων και των προσφορών. Oι πράκτορες ανά τον κόσμο θα έχουν στη διάθεσή τους τις πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που χρειάζονται για να παρουσιάσουν την προσφορά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
Ο κ. Derek Sharp, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Air Commerce στη Travelport, πρόσθεσε: «Η ανακοίνωση ενισχύει περαιτέρω τη συνεργασία μεταξύ της Eurostar και της Travelport και αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για το Rich Content and Branding, καθώς η Eurostar είναι ο πρώτος σιδηροδρομικός φορέας,που μπορεί να εμφανίσει πλούσιο περιεχόμενο με τρόπο που θα «απογειώσει» την εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο».
Αξίζει να σημειωθεί, ότι από το 2014 το Rich Content και το Branding επιτρέπει ήδη σε περισσότερες από 260 αεροπορικές εταιρείες δικτύου, αερομεταφορείς χαμηλού κόστους και τώρα σιδηροδρομικούς φορείς να διαφοροποιηθούν μέσω ισχυρών οπτικών και λεπτομερών περιγραφών των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Τέλος, η Travelport προσφέρει πλουσιότερο περιεχόμενο σε αεροπορικές εταιρείες πάνω από πέντε φορές περισσότερο συγκριτικά από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του, ένα επίτευγμα που ενισχύει την ηγετική του θέση στον ταξιδιωτικό χώρο και στην προώθηση των ταξιδιών.
Πηγή: airnews.gr