Τον Ιούνιο αναμένεται η παράδοση σε λειτουργία του τμήματος Λιανοκλάδι-Δομοκός που ολοκληρώνει τα έργα αναβάθμισης στο διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ύστερα από 30 και πλέον χρόνια προσπαθειών.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΕΡΓΟΣΕ η διαδρομή Λάρισα- Αθήνα θα μειωθεί στις 2 περίπου ώρες με την ολοκλήρωση του σημαντικού έργου, ενώ ανάλογη θα είναι και από Καρδίτσα- Τρίκαλα μέσω Παλαιοφαρσάλων, αφού προχωρούν μέσα στο 2018 τα έργα ηλεκτροκίνησης και του Παλιοφάρσαλος - Καλαμπάκα και του Λάρισα- Βόλος.
Το πρώτο (Παλαιοφάρσαλα - Καλαμπάκα) το "τρέχει" η περιφέρεια και βρίσκεται σε καλύτερο στάδιο ωρίμανσης από το δεύτερο που το έχει αναλάβει το υπουργείο. Γινεται αμεσως αντιληπτό ότιο με την ολοκλήρωση αυτών των έργων αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου, το τρενο θα γίνει το πλέον εύχρηστο μέσο, όπως και στην Ευρώπη, αφού με ταχ΄υτητα και πιο οικονομικά θα συνδέειτη Λάρισα, με Βόλο, Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Αυτό όμως συνπάγεται ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο εντός των πόλεων και για αυτό θα πρέπει να προχωρήσουν άμεσα τα έργα ασφαλειας εντός της Λάρισας από τον ΟΣΕ
Μέσα στο 2018 περιμένουμε την έναρξη 3 μεγάλων οδικών έργων. Το πρώτο είναι η οκταπλή εργολαβία για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, η δεύτερη και η τρίτη είναι για τα άκρα του Ε65: το Λαμία-Ξυνιάδα που αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα και του Τρίκαλα-Εγνατία που αν ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση με την ΕΤΕπ θα ξεκινήσει προς τα τέλη του έτους.
Πηγή: thessaliatv.gr