Ο Προαστιακός της Πάτρας κινδυνεύει να περιοριστεί σημαντικά και να καταστεί ακόμη και μη βιώσιμος καθώς ξεκινούν τα έργα αποξήλωσης του παλαιού δικτύου γραμμών από την ΕΡΓΟΣΕ, προκειμένου να αντικατασταθεί από τις νέες γραμμές.
Ο πρώην προϊστάμενος μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Γιώργος Γραμματικόπουλος, βγήκε σε σύνταξη πριν από λίγους μήνες, δηλώνει στο thebest.gr την έντονη ανησυχία του, αν η αποξήλωση των γραμμών "αγγίξει" το Ρίο. Ηταν από τους πρωτεργάτες της αναβάθμισης του προαστιακού, ο οποίος τα τελευταία χρόνια απέκτησε σταθερή επιβατική κίνηση και εξασφαλισμένη βιωσιμότητα ως επιχείρηση.
Πλέον όπως ο ίδιος εξηγεί αυτό που αγάπησε και νοιώθει ακόμη και σήμερα ένα κομμάτι του, κινδυνεύει να καταστεί μη βιώσιμο. Με ότι αυτό συνεπάγεται για το επιβατικό κοινό αλλά ακόμη και τους εργαζόμενους...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Ηδη βρίσκεται σε εξέλιξη η εργολαβία για την αποξήλωση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών προετοιμάζοντας το έδαφος για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής. Όμως για την απόσταση Ρίον-Πάτρα, ακόμα, όχι μόνον δεν έχουν βγει οι σχετικές εργολαβίες, αλλά ακόμα συζητάμε πως και από που θα περάσει το τρένο.
Συντάκτης: Γιάννης Πομώνης
Πηγή: thebest.gr