Στην ιστορική Αμφίπολη υπάρχει ένας παλιός σιδηροδρομικός σταθμός χωρίς ωστόσο να υπάρχει η σιδηροδρομική γραμμή. Τι ακριβώς συμβαίνει;
Όχι δεν αποτελεί ένα ακόμη πολιτικοοικονομικό σκάνδαλο. Στην δεκαετία του 1930, η τότε κυβέρνηση Μεταξά κατασκεύασε μια σιδηροδρομική γραμμή σε χρόνο ρεκόρ που ένωνε τον Στρυμονικό κόλπο με τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Σκοπός της γραμμής ήταν να μεταφέρονται γρήγορα τα υλικά για την κατασκευή των Οχυρών κατά μήκος των συνόρων (Ρούπελ, Ιστίμπεη κλπ)
Κατά τη διάρκεια του πολέμου που ακολούθησε, η γραμμή βομβαρδίστηκε και μεγάλο μέρος της καταστράφηκε.Εγκαταλείφθηκε και αργότερα ξηλώθηκε. Αν υπήρχε σήμερα θα μπορούσε να εξυπηρετεί τουριστικά τραίνα που θα διέσχιζαν τον Νομό Σερρών μέσα από μια μαγευτική διαδρομή ακολουθώντας ένα μύθο που θέλει ένα τραίνο γεμάτο θησαυρούς που έκλεψαν οι Ναζί να είναι κάπου κριμένο στην περιοχή.
Τα τελευταία χρόνια στον προαύλιο χώρο του σιδηροδρομικού σταθμού, λίγα μέτρα από τις όχθες του Στρυμόνα, διπλά στον αρχαιολογικό χώρο με το σωζόμενο τοίχος της αρχαίας Αμφίπολης, πραγματοποιείται το φεστιβάλ της Αμφίπολης.