Η Ηλεία και γενικότερα το μεγαλύτερο τμήμα της Πελοποννήσου, βρίσκεται για μια ακόμη φορά εκτός σιδηροδρομικών έργων που εξήγγειλε η ΕΡΓΟΣΕ, συνολικού κόστους 670 εκατ. ευρώ, που δημοπρατούνται το επόμενο χρονικό διάστημα.
Πρόκειται για έργα που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2014-2020, τα οποία αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών υποδομών, που ειδικά στην Ηλεία βρίσκονται σε οικτρή κατάσταση…
Στις «καλένδες» φαίνεται ότι οδηγείται για άλλη μια φορά το ζήτημα της επαναλειτουργίας της γραμμής Πάτρα–Πύργος–Καλαμάτα, την οποία οι εκπρόσωποι των επιχειρηματικών φορέων της Ηλείας στο παρελθόν χαρακτήριζαν μείζονος σημασίας όχι μόνο για τον νομό, αλλά για ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, χωρίς όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Εξάλλου σχετικά με την αναβάθμιση την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πύργου –Κατακόλου- Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας πριν από ένα χρόνο περίπου έγινε ευρεία σύσκεψη στην Αρχ. Ολυμπία, με τη συμμετοχή κορυφαίων εκπροσώπων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά έκτοτε δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη…
Για την Πελοπόννησο έχουν προγραμματιστεί τα έργα μετατροπής της γραμμής σε κανονικού εύρους με ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Ισθμός-Λουτράκι ύψους 11,5εκατ.ευρώ, ενώ το επόμενο πολύ μεγάλο έργο που αναμένεται από την ΕΡΓΟΣΕ είναι η επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση-σταθμοί στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο, καθώς το κόστος ξεπερνά τα 100εκατ.ευρώ.
Πηγή: ilia.news