Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παίρνει την κατάσταση στα χέρια της και εκδίδει δικές της μηνιαίες κάρτες για τους επιβάτες.


Οι ουρές που σχηματίζονται τις τελευταίες ημέρες για την έκδοση ηλεκτρονικών καρτών σε όλους τους σταθμούς του μετρό δεν έχουν προηγούμενο και προκαλούν ερωτηματικά για τους λόγους που τα τεχνικά ζητήματα εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δεν λύθηκαν έγκαιρα.
Στο πλαίσιο αυτό και λόγω της αδυναμίας του ΟΑΣΑ να προμηθεύσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το νέο κόμιστρο, η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά η ίδια στην έκδοση μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών οι οποίες θα ισχύουν για όλα τα μέσα μεταφοράς.


Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην ανακοίνωσή της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρεί στην έκδοση χάρτινων καρτών και εισιτηρίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, λόγω της αδυναμίας της ΟΑΣΑ Α.Ε. να προμηθεύσει με προϊόντα κομίστρου την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

Έτσι, η εταιρεία θα προχωρά στην έκδοση μηνιαίων καρτών αξίας 15 ευρώ για όσους δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο, ενώ για τους επιβάτες που θα μετακινούνται από και προς το αεροδρόμιο, θα εκδίδονται μηνιαίες κάρτες 49 ευρώ, οι οποίες θα ισχύουν εκτός από τον προαστιακό σε όλα τα μέσα μεταφοράς. Η μειωμένη κάρτα απεριορίστων διαδρομών για το αεροδρόμιο θα κοστίζει 25 ευρώ.

Σημειώνεται ότι δεν υπάρχουν μεταβολές στη μέχρι σήμερα ακολουθούμενη τιμολογιακή πολιτική του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Αθηνών (στην αστική ζώνη ΟΑΣΑ) και ότι οι μηνιαίες χάρτινες κάρτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και τα εισιτήριά της θα γίνονται δεκτά από την ΟΑΣΑ Α.Ε. για τις μετεπιβιβάσεις σε άλλα συγκοινωνιακά μέσα (Μετρό, Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, Λεωφορεία και Τρόλεϊ), όπως ίσχυε τα τελευταία χρόνια.


Αντιδράσεις από τα κόμματα

Έντονες είναι και οι αντιδράσεις των κομμάτων για την τεράστια ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες. Την Τρίτη από τη Νέα Δημοκρατία, ο τομεάρχης Υποδομών, βουλευτής Χρήστος Μπακώρος μίλησε για «απίστευτη ταλαιπωρία δεκάδων χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι στέκονται στις ουρές του Μετρό από τα χαράματα και για πολλές ώρες, προκειμένου να εκδώσουν τη νέα ηλεκτρονική τους κάρτα, είναι το τελευταίο δείγμα της παροιμιώδους ανικανότητας της Κυβέρνησης. Η συγγνώμη του κ. Σπίρτζη κατόπιν εορτής δεν έχει κανένα αντίκρισμα, αφού χιλιάδες πολίτες εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται για μια δουλειά, που κανονικά δεν θα χρειαζόταν πάνω από 10 λεπτά.

Παράλληλα, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Καραμανλής, δήλωσε ότι οι σκηνές που εκτυλίσσονται στο μετρό θυμίζουν εικόνα τριτοκοσμικού κράτους και όχι πολιτισμένης χώρας της ΕΕ. «Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται η ανικανότητα της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Η Νέα Δημοκρατία έχει κάνει, εδώ και καιρό, τις προτάσεις της και έχει αναδείξει το θέμα», δήλωσε ο βουλευτής Σερρών του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και πρόσθεσε: «Δυστυχώς, όμως, η κυβέρνηση αυτή τα κάνει όλα στο πόδι με πρόχειρο και με λάθος τρόπο».

Από την πλευρά του το ΚΚΕ, τονίζει ότι την ευθύνη για όλο αυτό έχει αποκλειστική η κυβέρνηση.

«Την ευθύνη για την απαράδεκτη ταλαιπωρία των χιλιάδων επιβατών έχει αποκλειστικά η κυβέρνηση, η οποία όχι μόνο δεν έλυσε έγκαιρα τα πρακτικά και τεχνικά προβλήματα εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά και γιατί με τη διαδικασία εφαρμογής του προωθεί το μαζικό φακέλωμα όσων μετακινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζει το έδαφος για την αύξηση της τιμής του κομίστρου, όπως και για τη μείωση ή την κατάργηση δρομολογίων», αναφέρει σχόλιο του ΚΚΕ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Κόντρα εργαζομένων με υπουργείο

Στο μεταξύ καλά κρατεί και η κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στο υπουργείο Μεταφορών και τους εργαζόμενους στο μετρό έπειτα από το χάος που έχει δημιουργηθεί για την έκδοση των καρτών. Παρά την παράταση της προθεσμίας για την έκδοση των καρτών, οι εργαζόμενοι διαμηνύουν ότι και μετά τις 15 Νοεμβρίου, δεν θα πραγματοποιούν ελέγχους στους επιβάτες που θα εισέρχονται στους σταθμούς του μετρό.

«Αναπτύξαμε μεθόδους που έφεραν το Μετρό στα υψηλότερα στάνταρς ασφαλείας και εξυπηρέτησης της Ευρώπης.

Διαβεβαιώνουμε του πολίτες ό,τι: Δεν πρόκειται να εμποδίσουμε την πρόσβαση τους στο Μετρό κάτω από την πίεση κανενός τελεσίγραφου λήξεις προθεσμιών ή οποιασδήποτε απειλής κυρώσεων προς επιβάτες ή εργαζόμενους. Αναγνωρίζουμε ως μόνο ιδιοκτήτη των αστικών συγκοινωνιών και εργοδότη μας τον Ελληνικό λαό που τις πλήρωσε και τις συντηρεί», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους.

Πηγή: huffingtonpost.gr