Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Νέα τρένα ...από τα παλιά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Νέα τρένα ...από τα παλιά φέρεται να φέρνει η Ferrovie για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Καθημερινή από την αρχή της νέας χρονιάς θα φέρει τροχαίο υλικό από την Ιταλία και συγκεκριμένα από τη σειρά Frecciabianca η οποία χρησιμοποιεί 6 συγκεκριμένους τύπους τρένων.

Όπως λένε στελέχη των φίλων του Σιδηρόδρομου στο ypodomes.com αλλά και η ιστοσελίδα των μηχανικών του ΟΣΕ αναφέρουν πως από αυτούς τους 6 τύπους κανένας δεν ταιριάζει με την ηλεκτροδότηση που χρησιμοποιεί ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος.

Δηλαδή όπως αναφέρουν αυτά τα τρένα δεν είναι συμβατά με το ρεύμα που χρησιμοποιείται για να κινηθούν στις ηλεκτροκινούμενες γραμμές της χώρας και χρειάζονται τεχνικές τροποποιήσεις για να μπορέσουν να δρομολογηθούν.

Το ερώτημα γίνεται ακόμα πιο νεφελώδες καθώς δεν είναι γνωστό πως θα κινούνται τα τρένα στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός καθώς θα πρέπει να αλλάζει η ηλεκτρομηχανή με ντιζελομηχανή και ερώτημα είναι και πως θα γίνεται η ρευματοδότηση στα βαγόνια όταν δεν θα λειτουργεί η ηλεκτροκίνητη μηχανή.

Τώρα, εξίσου αγωνιώδες γίνεται το χρονικό περιθώριο για τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης από την Αθήνα μέχρι το Λιανοκλάδι καθώς αυτή την εποχή ηλεκτροκίνηση έχουμε μόνο μέχρι το Μενίδι (ΣΚΑ) και τμηματικά αναμένεται να δοθεί πρώτα το τμήμα μέχρι την Τιθορέα και ακολούθως η νέα διπλή γραμμή μέχρι το Λιανοκλάδι όπου αυτή την εποχή διεξάγονται δοκιμαστικά δρομολόγια.

Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε πρώτη φάση να εκτελείται το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4.30 ώρες και με την ολοκλήρωση και λειτουργία του τμήματος Λιανοκλάδι-Δομοκός να πέσει σε 3 ώρες και 25 λεπτά.

Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com