Στην αναμονή παραμένει το θέμα της λειτουργίας του πέμπτου νέου οδικού άξονα της χώρας, του Αυτοκινητόδρομου Ε65 που είναι ο μοναδικός που δεν έχει παραδώσει κανένα τμήμα στην κυκλοφορία.
Τα έργα συνεχίζονται στον συνδετήριο δρόμο και μάλιστα στα πρώτα χιλιόμετρα έχει ξεκινήσει η ασφαλτόστρωση. Κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο Δεκέμβρη θα έχουμε την 5η και τελευταία κορδέλα σε αυτοκινητόδρομο μετά από το Μορέα, τον Αιγαίου, την Ολυμπία και την Ιόνια Οδό.
Τα έργα συνεχίζονται στον συνδετήριο δρόμο και μάλιστα στα πρώτα χιλιόμετρα έχει ξεκινήσει η ασφαλτόστρωση. Κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο Δεκέμβρη θα έχουμε την 5η και τελευταία κορδέλα σε αυτοκινητόδρομο μετά από το Μορέα, τον Αιγαίου, την Ολυμπία και την Ιόνια Οδό.
ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ Ε65 ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Σχετικά με τον Ε65 ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι η παράλληλη όδευση του σε πολλά χιλιόμετρα (στο νότιο τμήμα) με τη νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή του σιδηρόδρομου.
Επί της ουσίας μετά τη Λαμία και ειδικότερα στο νέο τμήμα από την Ξυνιάδα και για αρκετά χιλιόμετρα μέχρι τον Δομοκό, ο αυτοκινητόδρομος πάει παρέα με τη γραμμή του τρένου και όταν λειτουργήσουν και τα δύο θα αποτελέσουν ένα νέο σήμα κατατεθέν για την περιοχή.
Το ωραιότερο σημείο σύγκλισης δρόμου-τρένου είναι στην περιοχή της Ομβρυακής (στο 46χλμ του Ε65), όπου το συναντάμε σε τρία επίπεδα και με δύο συνεχόμενες σήραγγες (σήραγγες Τ3 και Τ3Α).
Συγκεκριμένα στο τρίτο επίπεδο είναι το ρεύμα του αυτοκινητόδρομου προς Ξυνιάδα, στο μεσαίο επίπεδο είναι το ρεύμα του αυτοκινητόδρομου προς Τρίκαλα και στο πρώτο επίπεδο είναι η διπλή γραμμή του σιδηρόδρομου.
Σχεδόν παράλληλα, λίγο πιο πέρα, περνά και η παλιά γραμμή του τρένου, που πιθανότατα θα παραμείνει ως τουριστική γραμμή καθώς περνά από περιοχές με μεγάλο φυσικό κάλλος.
Να σημειώσουμε ότι το τμήμα που πηγαίνει παράλληλα με τον Ε65 είναι το Λιανοκλάδι-Δομοκός, το οποίο δεν προβλέπεται να λειτουργήσει νωρίτερα από το καλοκαίρι του 2018.
Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com