Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Επιστολή στην Πολιτική Ηγεσία από τον Σύλλογο Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε ΟΣΕ σχετικά με την μείωση των μετακινήσεων Προσωπικού ΟΣΕ

Στην ανακοίνωση της, που απευθύνεται στους : Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη, Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Γεώργιο Χουλιαράκη, Υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Νικόλαο Μαυραγάνη, Γεν. Γραμματέα Υπουργείου Μεταφορών καιΥποδομών κ. Αθαν. Βούρδα, με κοινοποίηση στους : ΠΡΟΕΔΡΟ Δ.Σ. ΟΣΕ κ. Αποστολόπουλο Γεώργιο, ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΟΣΕ κ. Πετράκη Κων/νο, ΜΕΛΗ Δ.Σ. ΟΣΕ και την Π.Ο.Σ.,  η διοίκηση του Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών ΤΕ ΟΣΕ αναφέρει: 

"Αξιότιμοι κύριοι, 

Πληροφορηθήκαμε με έκπληξη την απόφασή σας (ΦΕΚ 3208/13-09-2017), για τον καθορισμό ανωτάτου ορίου των επιτρεπομένων, κατά το έτος 2017, ημερών μετακίνησης εκτός έδρας, εντός και εκτός της Επικράτειας, για εκτέλεση υπηρεσίας, των Οργάνων Διοίκησης και των υπαλλήλων του ΟΣΕ.
 Ο Σύλλογός μας όπως και τα άλλα Σωματεία του ΟΣΕ, γνωρίζαμε ότι αναμενόταν η τροποποίηση – βελτίωση της σχετικής νομοθεσίας, η οποία θα έδινε μία ανάσα ζωής στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και στην εξυπηρέτηση των αναγκών συντήρησης και λειτουργίας του δικτύου, αυξάνοντας το όριο των 60 ως άνω μετακινήσεων ανά έτος. Αντί αυτού αποφασίσθηκε η δραματική μείωσή τους κατά 50% στην περίπτωση των Μηχανικών Π.Ε. & Τ.Ε., ενώ στις παραγωγικότερες μονάδες συντήρησης και λειτουργίας, δηλαδή τους Υπαλλήλους Τεχνικής Υποστήριξης και τους Σταθμάρχες – Κλειδούχους, η μείωση έφτασε σε ποσοστό 75% και υπερέβη το 83% αντίστοιχα!
 Πιστεύουμε ότι η εργασία του Σιδηροδρομικού, είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντική με την εργασία που προσφέρουν οι Ελεγκτές των Καζίνο. Έχουμε τονίσει κατ’ επανάληψη ότι πρέπει να γίνουν άμεσα προσλήψεις, καθώς από τότε που έφυγαν μαζικά οι Συνάδελφοί μας, μέσω των μετατάξεων και της μισθωτής εφεδρείας, Σελίδα 2 από 2 αλλά και αυτών που φεύγουν συνεχώς με συνταξιοδότηση, ο Οργανισμός οδηγείται σταθερά και όσο περνά ο καιρός όλο και πιο γρήγορα, σε ΄΄αργό θάνατο΄΄. 
Ωστόσο το συρρικνωμένο στο ελάχιστο Προσωπικό του ΟΣΕ, που είναι μεγάλης ηλικίας και προϋπηρεσίας (μέσος ορός ηλικίας άνω των 50 ετών), διαθέτει μεγάλη εμπειρία και υψηλή κατάρτιση, έχει την ικανότητα να χειριστεί με τον καλύτερο τρόπο τα υπηρεσιακά θέματα, αρκεί να μένει ανεπηρέαστο και να μην προβάλλονται εμπόδια στη δουλειά του. Το Τεχνικό Προσωπικό, πέραν της αναμφισβήτητης τεχνικής του επάρκειας, είναι εκπαιδευμένο και κατέχει, τη σιδηροδρομική τεχνογνωσία, αντιμετωπίζει με επιτυχία κάθε είδους αντιξοότητες, όπως την σοβαρή έλλειψη ανταλλακτικών και το έχει αποδείξει πολλές φορές, όταν το έργο του, συγκρινόμενο με αντίστοιχο έργο εξωτερικών συνεργείων, υπερέχει ποιοτικά και το κυριότερο ολοκληρώνεται με πολύ χαμηλότερο κόστος. 
Με αυτή σας την απόφαση, πιστεύουμε ότι απομακρύνεται οριστικά η δυνατότητα επίτευξης της αποτελεσματικότερης και απρόσκοπτης προώθησης του επιτελούμενου από την εταιρεία μας έργου, καθώς δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο ή κάνει αδύνατη: 
 την επίβλεψη και παρακολούθηση των υπό κατασκευή έργων υποδομής κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου,
  την συντήρηση των σιδηροδρομικών γραμμών και των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων. 
 την διαχείριση της κυκλοφορίας 
 την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών,
  την φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων, 
 την μεταφορά του συστήματος κινητής τηλεφωνίας για τη σιδηροδρομική χρήση GSMR, 
 την συμμετοχή των στελεχών της σε Διεθνή Συνέδρια που σχετίζονται με τον Σιδηρόδρομο. Κύριοι, με αυτή σας την απόφαση, είναι προφανές ότι οδηγείτε άμεσα τον Σιδηρόδρομο και τους Εργαζόμενούς του σε ΄΄ θάνατο ΄΄ και ανοίγετε τον δρόμο για την πλήρη ιδιωτικοποίηση και του ΟΣΕ.


 ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                       Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΠΑΝΟΣ                     ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΝΔΥΛΑΣ