Η βασική γραμμή μπορεί να έχει κερδίσει την μερίδα του λέοντος στο ενδιαφέρον του κοινού, όμως η κατασκευή της Γραμμής 2 προς Καλαμαριά, είναι εξίσου ενδιαφέρουσα αλλά με πολύ λιγότερα προβλήματα.
Οι πολυπόθητοι Μετροπόντικες που ήταν μέχρι τώρα το μοναδικό μεγάλο εμπόδιο για το έργο, ολοκλήρωσαν την πορεία τους στη βασική γραμμή και πλέον ετοιμάζονται να πιάσουν δουλειά στην γραμμή της Καλαμαριάς.
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com ο πρώτος Μετροπόντικας ήδη στήθηκε και μέχρι το τέλος Μαϊου αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι των 4,8χλμ από τον τερματικό σταθμό της Μίκρας με σκοπό να φτάσει μέχρι τον σταθμό Πατρίκιο από όπου και θα βγει.
Ο δεύτερος Μετροπόντικας για λόγους ασφαλούς διάνοιξης της σήραγγας θα ακολουθήσει περίπου 2 μήνες μετά κάνοντας το ίδιο δρομολόγιο.
Ο μεγάλος στόχος είναι να ολοκληρωθεί η διάνοιξη σε μόλις 18 μήνες, χρόνος ρεκόρ για τα Ελληνικά δεδομένα. Εδώ θα δοκιμαστεί τόσο η αξιοπιστία των 2 ΤΒΜ όσο και η αποτελεσμάτικότητα της αναδόχου (ΑΚΤΩΡ) που θα κληθεί να αποδείξει ότι μπορεί να καταφέρει γρήγορες διανοίξεις σηράγγων όχι μόνο στο εξωτερικό (Κατάρ) αλλά και εντός των συνόρων.
Στην Αττικό Μετρό θεωρούν αρκετά πιθανό να επιτευχθεί αυτός ο στόχος και να ξεκινήσει το στρώσιμο των γραμμών (επιδομή) μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019. Στο πεδίο των σταθμών το έργο είναι πολύ προχωρημένο και όλα τα εργοτάξια θα είναι έτοιμα για τη διέλευση των ΤΒΜ.
Επόμενος μεγάλος στόχος είναι εντός του 2020 να ξεκινήσουν τα δρομολόγια και το 2021 να ξεκινήσει η λειτουργία της Γραμμής 2 που θα μοιράζεται τους σταθμούς από τον Ν.Σ.Σταθμό μέχρι τον Πατρίκιο και μετά θα συνεχίζει μέσω των σταθμών Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη για να τερματίσει στην Μίκρα.
Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com