Εάν ισχύουν οι πληροφορίες περί των σχετικών προθέσεων και ετοιμασιών του υπ. Υποδομών, τότε σε περίπου ένα μήνα, γύρω στο Πάσχα δηλαδή, προβλέπεται να ξεκινήσει η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τη γραμμή 4 του μετρό που θα συνδέσει το Γαλάτσι με το Γουδί με 14 σταθμούς.
Όπως ο «R» έχει αναδείξει, πρόκειται για ένα μεγάλο συμβόλαιο, «χρυσό» το λένε στην κατασκευαστική πιάτσα, καθώς αφορά σε έργο έργου προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ. Ανάδοχος πάντως δεν προβλέπεται να υπάρξει πριν τις αρχές του 2018. Μένει να δούμε βέβαια εάν όντως στο υπ. Υποδομών «χτυπήσουν καμπανάκι για να ξεκινήσει η κούρσα των υποψηφίων», στην οποία προβλέπεται να συμμετάσχουν πλήθος υποψηφίων.
Προφανώς το παρών θα δώσουν τα μεγάλα εγχώρια σχήματα Άκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, J&P Άβαξ, Intrakat, μάλλον θα δοκιμάσουν την τύχη τους και ξένες εταιρίες, όχι μόνο ευρωπαϊκές, καθώς ακούγεται ότι αρχικό ενδιαφέρον έχουν δείξει μέχρι και οι Κινέζοι.
Ωστόσο, λογικό είναι οι εγχώριοι μνηστήρες να περιμένουν τις λεπτομέρειες και τους όρους του διαγωνισμού, καθώς ένα δεν πάρουν στα χέρια τους τα τεύχη δημοπράτησης δύσκολα θα σπεύσουν να κλείσουν συνεργασίες, είτε με διεθνείς ομίλους, είτε και… μεταξύ τους, προκρίνοντας τη λύση του «μεγάλου συνασπισμού».
Αφήστε που σε μερικά γκρουπ επικρατεί σύγχυση καθώς ακόμα δεν ξέρουν το μοντέλο κατασκευής και χρηματοδότησης, εάν δηλαδή προκηρυχθεί το project ως κλασικό δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), ή θα γίνει τελικά υποψήφιο έργο ΣΔΙΤ, μια και κάποιοι θυμούνται ότι «το πήρε το μάτι τους» στον δικτυακό τόπο του «πακέτου Γιούνκερ».
Πηγή: reporter.gr