Ανοικτή συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου την Δευτέρα 25 Απριλίου, παρουσία της Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαρίνας Χρυσοβελώνη, του Συμβούλου. Ο.Σ.Ε κ. Κωνσταντίνο Πετράκη και το μέλος Δ.Σ. κ. Δημητριο Κιούση.
Η κ. Υπουργός ανακοίνωσε στους εργαζόμενους του Θεσσαλικού Σιδηροδρομικού Δικτύου την επαναλειτουργία της Δ' Επιθεώρησης και του Δ' Τμήματος Γραμμής. Τόνισε ότι υπήρξε λάθος σχεδιασμός, στην πράξη απέτυχε, κρίνοντας απαραίτητα την λειτουργία και των δυο Υπηρεσιών με έδρα τον Βόλο.
Ο κ. Σύμβουλος του Ο.Σ.Ε. ανακοίνωσε την πρόσληψη 35 ατόμων, εκ των οποίων οι 11 θα είναι σταθμάρχες και 11 κλειδούχοι. Επίσης, ανέφερε ότι η νέα διοίκηση θα δημιουργήσει νέους Γενικούς Διευθυντές και θα προβεί σε προαγωγές, αφού τον Ιούνιο λήγει η θητεία των σημερινών.
Από την πλευρά του, ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας τόνισε στην κ. Υπουργό αλλά και στη νέα Διοίκηση του Ο.Σ.Ε. την εγκατάλειψη, τον μαρασμό και τη συρρίκνωση που υπάρχει σήμερα στο Θεσσαλικό δίκτυο. Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής προβλήματα:
*Ότι είναι ενάντια στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση των εταιριών Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ
*Θα πρέπει άμεσα να υπογραφεί η νέα Σ.Σ.Ε.
*Να γίνουν άμεσα προσλήψεις προσωπικού όπως και η επιστροφή των μεταταχθέντων.
*Την αποπεράτωση των έργων υποδομής και την άμεση δημοπράτηση ηλεκτροκίνησης Βολου-Λαρισας και Παλαιοφαρσαλου-Καλαμπάκας
*Να γίνει νέα ρύθμιση δρομολογίων.
*Την σιδηροδρομική αξιοποίηση του λιμανιού και τη σύνδεση με τον τρίτο προβλήτα για την φορτοεκφόρτωση του ΣΚΡΑΠ.
*Να γίνει αξιοποίηση του τρενάκι του Πηλίου ώστε να λειτουργεί όλο το χρόνο.
*Να δοθούν αξιόπιστες κινητήριες μονάδες για την τήρηση των δρομολογίων.
*Επαναλειτουργία μηχανοστασίου του Βόλου και την αναβάθμιση και αξιοποίηση του εργοστασίου με την πρόσληψη νέων τεχνητών.
*Δημιουργία εμπορευματικού σταθμού στον σταθμό Βελεστίνου και την ανακαίνιση της εμπορευματικής γραμμής λογω πολλών εκτροχιασμων.
*Την κατάργηση των περισσοτέρων ισόπεδων διαβάσεων στη γραμμή Βόλου-Λάρισας.
Ο Σύνδεσμος ζήτησε την άμεση τοποθέτηση κεντρικού σταθμάρχη, αλλά η Επικεφαλής της Επιθεώρησης Λάρισας ανέφερε στην συγκέντρωση ότι δεν χρειάζεται κεντρικός σταθμάρχης παρά 4 με 5 μέρες τον μήνα, όπως γίνεται και σε άλλους σταθμούς.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας απευθύνεται στην Διεύθυνση Κυκλοφορίας κατά πόσο συμφωνεί με τη θέση αυτή και ερωτάται αν προτίθεται να καταργησει τη θεση του κεντρικού σταθμάρχη σε όλους τους σταθμούς, όπως ανέφερε η Επικεφαλής της Επιθεώρησης.
Τέλος, το Δ.Σ. του Συνδέσμου Θεσσαλίας εύχεται σε όλους τους σιδηροδρομικούς και τις οικογένειες τους,
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα
Ο Πρόεδρος. Ο Γραμματέας
Δημήτρης Νικολαου. Γιάννης Κεφαλάς