Θα προκύψουν προβλήματα στο δίκτυο του Προαστιακού.
Ιστορίες σιδηροδρομικής τρέλας εξελίσσονται στη χώρα που προκαλούν απορία και ερωτηματικά. Τραίνα που πρέπει να αλλάζουν… κεραίες, τραίνα που δεν χωράνε στις γραμμές, ηλεκτροκίνηση που λειτουργεί μόνο στα χαρτιά και άλλα πολλά, που συμβαίνουν όχι πριν από 50 χρόνια αλλά τη δεκαετία που διανύουμε.
Από το Δεκέμβριο στην Πάτρα έχει ξεκινήσει η κλεψύδρα της αντίστροφης μέτρησης της λειτουργίας του υπάρχοντος δικτύου του Προαστιακού.
Το μέσο που χαρακτηρίζεται ως απολύτως επιτυχής χρησιμοποιεί την απαρχαιωμένη μετρική γραμμή με (και πάλι) ειδικά κατασκευασμένα τραίνα που όπως αναφέρουν στην ΕΡΓΟΣΕ έχουν ημερομηνία λήξης το 2022.
Από εκεί και έπειτα, αν το τμήμα Ρίο-Λιμένας Πάτρας δεν δημοπρατηθεί και αναβαθμιστεί μέχρι τότε θα υπάρξει πρόβλημα με την λειτουργία των τραίνων άρα και όλου του δικτύου του Προαστιακού ενώ θα αποτελέσει ανάχωμα για το φιλόδοξο πλάνο επέκτασης του τρένου στο τμήμα Πάτρα-Πύργος-Κατάκολο και Πύργος-Κυπαρισσία-Καλαμάτα.
Τρένα τέτοιου τύπου δεν κατασκευάζονται στην Ευρώπη και για να βρεθούν θα πρέπει να γίνουν και πάλι …πατέντες ενώ η περιοχή της Πάτρας και το νέο λιμάνι θα μείνουν απομονωμένα από το δίκτυο. Όλα αυτά αντί να ξεκινήσει η επέκταση που θα φέρει νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ανακαινισμένους σταθμούς και νέα τραίνα με ηλεκτροκίνηση που θα εκσυγχρονίσουν τον Προαστιακό κάνοντας άμεσα εφικτή την ανατολική του επέκταση ακόμα και μέχρι το Διακοπτό, τον προγραμματισμό για τη δυτική επέκταση ενώ θα συνδέσουν την Πάτρα, την 3η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, σύνδεση που έχει σταματήσει από το 2006.
Αυτή την εποχή όπως αναφέρει το ypodomes ολοκληρώνεται η προμελέτη που γίνεται με ευθύνη του ΟΣΕ, θα παραδοθεί στην ΕΡΓΟΣΕ για να γίνει διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς και να ληφθεί μία απόφαση με το χρόνο να τρέχει αντίστροφα.
Πηγή: patrasevents.gr