Όλο και πιο κοντά έρχεται η ιδέα της υλοποιήσεις ενός σχεδίου δημιουργίας νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Ρωσίας και Κίνας.
Αφορμή για την επικαιροποίηση αυτής της ιδέας, έδωσε η δήλωση του αντιπροέδρου των Ρώσικων σιδηροδρόμων (RZD), κ. Aleksandr Misharin,
ο οποίος ανακοίνωσε την πρόθεση συμμετοχής Γερμανικού Ομίλου στην χρηματοδότηση με 2 δις ευρώ στην κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής Μόσχας - Καζάν μήκους 770 χιλιομέτρων με εκτιμώμενο κόστος 21 δις ευρώ, με την οποία αναμένεται να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ Μόσχας και Καζάν, πρωτεύουσα της Δημοκρατίας του Ταταρστάν, από τις 14 ώρες σε μόλις τρεις και μισή ώρες. Το τραίνο θα είναι σε θέση να φθάσει ταχύτητες 400 χιλιομέτρων την ώρα. Το τμήμα αυτό είναι μέρος ενός γενικότερου σχεδίου ανάπτυξης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Ρωσίας και Κίνας.
Αφορμή για την επικαιροποίηση αυτής της ιδέας, έδωσε η δήλωση του αντιπροέδρου των Ρώσικων σιδηροδρόμων (RZD), κ. Aleksandr Misharin,
ο οποίος ανακοίνωσε την πρόθεση συμμετοχής Γερμανικού Ομίλου στην χρηματοδότηση με 2 δις ευρώ στην κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής Μόσχας - Καζάν μήκους 770 χιλιομέτρων με εκτιμώμενο κόστος 21 δις ευρώ, με την οποία αναμένεται να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ Μόσχας και Καζάν, πρωτεύουσα της Δημοκρατίας του Ταταρστάν, από τις 14 ώρες σε μόλις τρεις και μισή ώρες. Το τραίνο θα είναι σε θέση να φθάσει ταχύτητες 400 χιλιομέτρων την ώρα. Το τμήμα αυτό είναι μέρος ενός γενικότερου σχεδίου ανάπτυξης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Ρωσίας και Κίνας.
Το Πεκίνο έχει ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη χρηματοδότηση του φιλόδοξου σχεδίου, με το ποσό των 6 δις δολαρίων.
Όπως δήλωσε ο κ. Misharin η κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Ρωσίας-Κίνας θα χρειαστεί 8-10 χρόνια για την ολοκλήρωση της και η διαδρομή θα καλύπτεται με τραίνα υψηλών ταχυτήτων σε δυο ήμερες, συνέκρινε δε το έργο αυτό ήσσονος σημασίας, κατασκευαστικά και γεωστρατηγικά, με αυτό της διώρυγας του Σουέζ.
Επιμέλεια: "Σιδηροδρομικά Νέα"