18 Αυγούστου 2003. Με το πρώτο πρωινό τραίνο, δυο αμαξοστοιχίες ενωμένες σε μια έως την Κόρινθο, η πρώτη για Πάτρα-Πύργο-Κυπαρισσία, και η άλλη για Τρίπολη-Καλαμάτα.
Έχοντας μαζί μου μια camera video, τραβούσα πλάνα ότι βλέπει ο ταξιδιώτης από το παράθυρο του τραίνου, οι λήψεις αυτές κράτησαν έως τους Μύλους. Σκέφτηκα ότι η πανέμορφη αυτή διαδρομή έως την Τρίπολη θα ήταν μια άλλη ματιά, για τους περισσότερους ταξιδιώτες που θα ήθελαν, να την έβλεπαν από την θέση του μηχανοδηγού. Το ζήτησα κι αμέσως ανταποκρίθηκε το προσωπικό της αμαξοστοιχίας. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους, και ειδικά το μηχανοδηγό. Το 2011 η γραμμή σταμάτησε να χρησιμοποιείται, αν και είχε ανακαινιστεί πρόσφατα. Εμείς να δούμε και ας θυμηθούμε (Μ. Πεύκο-Κακιά Σκάλα-Κινέττα-Αγιοι Θεόδωροι-Καλαμάκι-Ισθμός-Κόρινθος-Αγ. Βασίλειος –Δερβενάκια -Κιβέρι-Ανδρίτσα-Αχλαδόκαμπος-Ελαιοχώρι-Παρθένι-Τρίπολη) σ’ ένα μικρό αφιέρωμα 14,23 λεπτών, για το τραίνο που δεν θα σφυρίξει, ας μην πούμε το ποτέ πια.
Έχοντας μαζί μου μια camera video, τραβούσα πλάνα ότι βλέπει ο ταξιδιώτης από το παράθυρο του τραίνου, οι λήψεις αυτές κράτησαν έως τους Μύλους. Σκέφτηκα ότι η πανέμορφη αυτή διαδρομή έως την Τρίπολη θα ήταν μια άλλη ματιά, για τους περισσότερους ταξιδιώτες που θα ήθελαν, να την έβλεπαν από την θέση του μηχανοδηγού. Το ζήτησα κι αμέσως ανταποκρίθηκε το προσωπικό της αμαξοστοιχίας. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους, και ειδικά το μηχανοδηγό. Το 2011 η γραμμή σταμάτησε να χρησιμοποιείται, αν και είχε ανακαινιστεί πρόσφατα. Εμείς να δούμε και ας θυμηθούμε (Μ. Πεύκο-Κακιά Σκάλα-Κινέττα-Αγιοι Θεόδωροι-Καλαμάκι-Ισθμός-Κόρινθος-Αγ. Βασίλειος –Δερβενάκια -Κιβέρι-Ανδρίτσα-Αχλαδόκαμπος-Ελαιοχώρι-Παρθένι-Τρίπολη) σ’ ένα μικρό αφιέρωμα 14,23 λεπτών, για το τραίνο που δεν θα σφυρίξει, ας μην πούμε το ποτέ πια.
Επιμέλεια - Μοντάζ: Stathis Govas