Το Thebest.gr τους εντόπισε να εργάζονται νυχτερινές ώρες -γύρω στη 01.00 τα ξημερώματα της Πέμπτης- και για τη συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής του προαστιακού.
Η οποία έχει κυριολεκτικά χορταριάσει. Ενα ειδικό μηχάνημα το οποίο κινούνταν στις ράγες του προαστιακού, τράβηξε αρχικά την προσοχή μας. Αυτά ωστόσο που μας κατήγγειλαν επι τόπου οι τρείς -όλοι κι όλοι- εργαζόμενοι στον ΟΣΕ με έδρα την Πάτρα, μας προκάλεσαν τουλάχιστον απορία. Για το πως προλαβαίνουν αυτοί οι άνθρωποι να συντηρούν, όπως μας είπαν, το σιδηροδρομικό δίκτυο ολόκληρης της Πελοποννήσου!
Η οποία έχει κυριολεκτικά χορταριάσει. Ενα ειδικό μηχάνημα το οποίο κινούνταν στις ράγες του προαστιακού, τράβηξε αρχικά την προσοχή μας. Αυτά ωστόσο που μας κατήγγειλαν επι τόπου οι τρείς -όλοι κι όλοι- εργαζόμενοι στον ΟΣΕ με έδρα την Πάτρα, μας προκάλεσαν τουλάχιστον απορία. Για το πως προλαβαίνουν αυτοί οι άνθρωποι να συντηρούν, όπως μας είπαν, το σιδηροδρομικό δίκτυο ολόκληρης της Πελοποννήσου!
Η κάμερα του thebest.gr κατέγραψε τα ξημερώματα της Πέμπτης, τις εργασίες καθαρισμού του δικτύου του προαστιακού της Πάτρας απο τα χόρτα που έχουν αναπτυχθεί κατά μήκος των γραμμών και με ειδικό μηχάνημα το οποίο κινούνταν πάνω στις ράγες.
Οι τρείς εργαζόμενοι στο σημείο με καταγγελτικό ύφος δήλωσαν στο thebest.gr πως η υπηρεσία τους έχει απονευρωθεί και πως τίθεντε ακόμη και ζητήματα ασφαλείας όταν έχουν να διαχειριστούν μόνοι τους εκατοντάδες χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου. Το οποίο είτε καθιζάνει, είτε χορταριάζει, είτε χάνει τις κλίσεις που πρέπει να έχει πάνω στις στροφές. Κάτι που μας επισημαίνουν ιδιαίτερα οι τεχνικοί του οργανισμού. Ειδικότερα για τον προαστιακό της Πάτρας, ο οποίος δέχεται μεγαλύτερο φορτίο κίνησης τα τελευταία χρόνια.
Συντάκτης: Γιάννης Πομώνης
Πηγή: thebest.gr