"Η διενέργεια των εκλογών στην Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 3,4 & 5 Μαρτίου 2015 με αυτές τις πολιτικές συνθήκες είναι ικανές να διαμορφώσουν ταυτόχρονα και νέα δεδομένα στο σιδηρόδρομο.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο εγκαταλείφτηκε στην τύχη του συρρικνωμένο στο ελάχιστο, περικόπηκαν δρομολόγια, έκλεισαν και έχουν γίνει σκελετοί δεκάδες σταθμοί...
η πώληση των εισιτηρίων δόθηκε σε κάθε λογής ιδιώτη με αποτέλεσμα ταμειακά ελλείμματα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ από τις εισπράξεις και ταυτόχρονα με τις
εφαρμοσμένες κυβερνητικές μνημονιακές αντεργατικές πολιτικές προέκυψε απώλεια εισοδήματος στις αποδοχές των σιδηροδρομικών από 50% μέχρι 70%.
Σε αυτή την συγκυρία οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απάντησαν με ενότητα με την ένωση δύο(2) σωματείων.
Οι σιδηροδρομικοί που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Σιδηροδρομικής Κίνησης στήριξαν την συσπείρωση των σιδηροδρομικών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως το πλέον συστατικό στοιχείο του αποτελεσματικού αγώνα που μαζί με την ενεργή συμμετοχή όλων στην λήψη αποφάσεων μπορούν να αποτελέσουν την αποφασιστική κινητήρια δύναμη του εργατικού κινήματος στο χώρο μας.
Για αυτό επιδίωξη μας είναι οι σημαντικές αποφάσεις στο Σωματείο να λαμβάνονται μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις. Μόνο έτσι άλλωστε θα καταφέρουμε να έχουμε πραγματικά αποτελέσματα.
Συναδέλφισσες Συνάδελφοι
Ο σιδηρόδρομος, πρωταγωνιστής σε όλες τις φάσεις της παγκόσμιας οικονομικής ιστορίας, από την πρώτη βιομηχανική επανάσταση μέχρι και σήμερα, μπορεί και πρέπει να παίξει και στην χώρα μας το καίριο ρόλο της οικονομικής ανασυγκρότησης σε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο & να αφήσει πίσω τις παθογένειες του παρελθόντος.
Η απαξίωση πραγματώθηκε με μια σειρά αντισιδηροδρομικών πολιτικών από όλες τις κυβερνήσεις μέχρι τώρα για να οδηγηθεί στην σημερινή οριακή του κατάσταση.
Αυτό προέκυψε διότι τον χρησιμοποίησαν περισσότερο ως μέσο-σκοπό για να μοιράζουν εργολαβίες σε ημετέρους και όχι ως εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης & κοινωνικής ευημερίας.
Η πολυδιάσπαση του σιδηροδρόμου σε θνησιγενείς θυγατρικές εταιρείες επιδείνωσε ακόμη περισσότερο την θέση του διότι είχε ως στόχο και σκοπό μόνο το ξεπούλημα του ,την ιδιωτικοποίηση και την εκχώρηση του σε εργολάβους.
Η εκχώρηση των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ ήταν το τελευταίο βήμα για την αποκρατικοποίηση τους.
Η καταδίκη της αντισιδηροδρομικής αντεργατικής και αντιμνημονιακής πολιτικής στις πρόσφατες εθνικές εκλογές από τον ελληνικό λαό ακύρωσε ουσιαστικά & την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ η οποία θα οδηγούσε τους σιδηροδρομικούς σε παραπέρα ανατροπή των ήδη τσεκουρωμένων εργασιακών δικαιωμάτων σε νέες περικοπές μισθών και ένα μεγάλο κομμάτι στην ανεργία.
Οι σιδηροδρομικοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν χρέος και πρέπει με τις ψήφο τους στις εκλογές 3,4 & 5 Μαρτίου 2015 να καταδικάσουν αυτές τις πολιτικές.
Συναδέλφισσες Συνάδελφοι
Εμείς δεσμευόμαστε να διεκδικήσουμε ενιαίο, δημόσιο σύγχρονο σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου.
Αγωνιζόμαστε για την επαναλειτουργία του δικτύου που έκλεισε για την δήθεν εξυγίανση του σιδηρόδρομου.
Αγωνιζόμαστε για την επιστροφή όλων των μεταταχθέντων, προκειμένου να καλυφθούν οι εκατοντάδες κενές οργανικές θέσεις.
Διεκδικούμε την κατάργηση όλων των μνημονιακών διατάξεων του ενιαίου μισθολογίου με ένα νέο σιδηροδρομικό μισθολόγιο το οποίο θα επανακαθορίσει τα δεδομένα & θα διαμορφώνει αξιοπρεπείς αποδοχές με υπογραφή Συλλογικών συμβάσεων.
Διεκδικούμε την άρση όλων των αδικιών όπως προέκυψαν στις τελευταίες προαγωγές.
Διεκδικούμε νέο βαθμολόγιο - διαφανείς κανόνες & διαδικασίες , νέο σύστημα αξιολόγησης που βασικά του στοιχεία θα είναι ο συνδυασμός πτυχίων , αντικειμενικών προσόντων και προϋπηρεσίας.
Διεκδικούμε αλλαγές των κανονισμών με θεμελιώδη στόχο και σκοπό την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών.
Διεκδικούμε ένταξη στα βαριά και ανθυγιεινά του προσωπικού κίνησης.
Διεκδικούμε προσλήψεις σε κλάδους αιχμής .
Διεκδικούμε αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας με εφαρμογή σύγχρονων κυκλωμάτων και της εργατικής νομοθεσίας.
Διεκδικούμε την αποκατάσταση της ζημιάς των αποθεματικών των ασφαλιστικών μας ταμείων που εξαϋλώθηκαν σε μια νύχτα με το PSI μέσω ανακεφαλαίοδοτησης με κρατική χρηματοδότηση.
Συναδέλφισσες Συνάδελφοι
Η Ανεξάρτητη Σιδηροδρομική Κίνηση πιστεύει ότι δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των συναδέλφων, δεν υπάρχει συνδικαλιστική επετηρίδα, δεν υφίσταται διαχωρισμός νέων και παλαιών εργαζομένων, απαραίτητων και περιττών.
Για εμάς υπάρχουν μόνο τα συμφέροντα των εργαζομένων και του σιδηρόδρομου.
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 3,4, & 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
Α/Α
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
|
Α/Α
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
|
1
|
Αγκορτσάς
Ευάγγελος
|
18
|
Λεβέντης
Θεόδωρος
|
2
|
Ανάγνος
Γεώργιος
|
19
|
Λιανός
Θεόδωρος
|
3
|
Βιώνης
Ιωάννης
|
20
|
Λουκόπουλος
Γεώργιος
|
4
|
Βόμπρας
Γεώργιος
|
21
|
Μανούκος
Γεώργιος
|
5
|
Γεωργακοπούλου
Αριστέα
|
22
|
Μεταξιώτης
Ιωάννης
|
6
|
Ζαβογιάννης
Βασίλειος
|
23
|
Μποζιάρης
Γεώργιος
|
7
|
Ιωαννίδης
Αθανάσιος
|
24
|
Νιφόρας
Νικόλαος
|
8
|
Κακκαβάς
Αθανάσιος
|
25
|
Οικονόμου
Παναγιώτης
|
9
|
Κανταρτζόγλου
Φιλάρετος
|
26
|
Παληογιάννη
Φωτεινή
|
10
|
Κλαπανάρας
Νικόλαος
|
27
|
Ρελλιάς
Αριστείδης
|
11
|
Κοκμένογλου
Γεώργιος
|
28
|
Ρετσίνας
Ιωάννης
|
12
|
Κολοκοτρώνης
Παναγιώτης (Τάκης)
|
29
|
Στεφανίδης
Βασίλειος
|
13
|
Κορτέσης
Νικόλαος
|
30
|
Στρατίκης
Νικόλαος
|
14
|
Κοσιτζής
Δημήτριος
|
31
|
Τζιραλής
Δημήτριος
|
15
|
Κουλουβάκος
Δημήτριος
|
32
|
Τζοβάρας
Ιωάννης
|
16
|
Κτιστάκης
Ευάγγελος
|
33
|
Τόλης
Χρήστος
|
17
|
Κυριακίδης
Ηλίας
|