"Οι Σιδηροδρομικοί σήμερα, όπως όλοι οι εργαζόμενοι, βιώνουμε καθημερινά τα αποτελέσματα των κυβερνήσεων που με την πλήρη συμφωνία με Τρόικα, Δ.Ν.Τ., Ε.Κ.Τ., Ε.Ε., έχουν εξαπολύσει ένα ανελέητο πόλεμο δίχως τελειωμό.
Ο σιδηρόδρομος αφού έγινε κομματάκια, απαξιώθηκε καθημερινά για να τον πουλήσουν όσο κι όσο. Η τρομακτική μείωση προσωπικού σε όλους τους κλάδους του σιδηρόδρομου, αναγκάζει τους εργαζόμενους σε εντατικοποίηση της εργασίας τους, σε βάρος ακόμη και της ασφάλειας μεταφοράς των ίδιων και πολύ περισσότερο των επιβατών. Η κατάσταση δεν πάει άλλο και η αδράνειά μας αυξάνει την κατάσταση στην οποία έχουν έλθει οι σιδηροδρομικοί.
Το Παράρτημα Νομού Αχαΐας μαζί με τους εργαζόμενους παλεύουμε για ένα σιδηρόδρομο σύγχρονο, ηλεκτροκίνητο, που θα αποτελέσει το ασφαλές, οικολογικό και φθηνό μέσο μεταφοράς του κόσμου.
Στη βάση αυτή στηρίζουμε τη διατήρηση του Προαστιακού σιδηροδρόμου της Πάτρας και παλεύουμε μαζί με το λαό της Αχαΐας την επέκτασή του προς Αραχωβίτικα και Κάτω Αχαΐα με προοπτική την επαναλειτουργία της Γραμμής Πατρών Πύργου καθώς και όλων των περιφερειακών δικτύων που έχουν κλείσει.
Απαιτούμε τα νέα έργα στην περιοχή να γίνουν με παράλληλη κυκλοφορία όπως έχει υποσχεθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δεν θα δεχτούμε να κλείσει ο Προαστιακός της Πάτρας με αφορμή τα νέα έργα, όπως έγινε στη Γραμμή Πάτρα –Κιάτο.
Μέχρι σήμερα ο ΟΣΕ έχει απαξιώσει το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πάτρας το οποίο λειτουργεί και συντηρείται από το φιλότιμο των ελάχιστων εργαζομένων που έχουν απομείνει. Και οι υποτυπώδεις υποδομές (αποβάθρες) έχουν φτιαχτεί από εράνους των κατοίκων των περιοχών με εθελοντική εργασία και το Δήμο της Πάτρας.
Τα 4 και πλέον χρόνια που λειτουργεί ο Προαστιακός μεταφέροντας 4000 επιβάτες ημερησίως δεν έχει δοθεί ούτε ευρώ για συντήρηση της Γραμμής, την κατασκευή υπόστεγων, τον επαρκή φωτισμό.
Προειδοποιούμε την κυβέρνηση και τις διοικήσεις ότι θα μας βρουν απέναντί τους σε οποιαδήποτε προσπάθεια περεταίρω απαξίωσης του.
Θα μας βρουν αντιμέτωπους σε οποιαδήποτε μορφή ιδιωτικοποίησης (ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ).
Να επεκταθεί ο προαστιακός στη Δυτική Αχαΐα και μέχρι τον Πύργο.
Να αυξηθούν τα μέτρα προστασίας της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών
Να καλυφθούν με μόνιμες προσλήψεις τα τεράστια κενά.
Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για έναν σιδηρόδρομο ο οποίος θα αποτελεί λαϊκή περιουσία ΚΑΙ θα είναι ενιαίος και δημόσιος.
Για την κρίση τους, για τα ελλείμματά τους δεν φταίνε οι εργαζόμενοι, την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία και όχι ο λαός."
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ
Ν. ΑΧΑΪΑΣ Σ.Σ.Π.