Οι μετοχές των δύο μεγαλύτερων κατασκευαστών τρένων, συγχωνεύτηκαν έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα παγκόσμιο γίγαντα, ως μέρος της στρατηγικής του Πεκίνου, με σκοπό να ανταγωνιστούν πιο αποτελεσματικά τους Καναδούς, Ευρωπαίους και Ιάπωνες ανταγωνιστές τους.
Οι κρατικές εταιρίες CSR Corp και China CNR είναι ήδη οι μεγαλύτερες κατασκευάστριες τροχαίου υλικού με ετήσια έσοδα 16 δις δολ. η καθεμία, με το συνδυασμένο κεφάλαιο αγοράς τους στα 26 δις δολ. σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg. Πριν μία 10 ετία οι δύο εταιρίες είχαν αποσχιστεί, για να προωθήσουν ανταγωνιστικότητα της Κίνας.
Επιμέλεια: "Σιδηροδρομικά Νέα"