Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Έπιασε δουλειά η «Κατερίνα» του Μετρό. Εικόνες και βίντεο

Ένας καινοτόμος μετροπόντικας που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα εργάζεται κάτω από τη γη της Θεσσαλονίκης χωρίς να προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο
Την παρθενική του εμφάνιση έκανε ο μετροπόντικας «Κατερίνα» στο εργοτάξιο Νομαρχία του Μετρό Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για ένα καινοτόμο μηχάνημα το οποίο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και έχει στόχο την εκτέλεση εργασιών χωρίς να κλείσουν οι δρόμοι.

H «Κατερίνα» λοιπόν εργάζεται ταχύτατα 11 μέτρα κάτω από την γη χωρίς να προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο καθώς το εργοτάξιο είναι σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης την οδό Β. Όλγας.

Το mini DBM ξεκίνησε από το φρεάτιο στη συμβολή της οδού Ιφιγένειας με Β. Όλγας έχει διανύσει συνολικά 105 μέτρα και έχει διάμετρο 1,55 μέτρα, ενώ περιμετρικά του φρεατίου έχουν μπει ειδικοί πάσσαλοι αντιστήριξης.

Η «Κατερίνα» ουσιαστικά απελευθερώνει τη γραμμή του μετρό από καλώδια του ΟΤΕ ή αγωγούς της ΕΥΑΘ ενώ ταυτόχρονα σκάβει και ενσωματώνει τον αγωγό. Παρότι από την Αττικό Μετρό δεν ήθελαν να αποκαλύψουν γιατί το mini TBM ονομάστηκε «Κατερίνα», οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πήρε το όνομά του από την υπεύθυνη μηχανικό του συγκεκριμένου εργοταξίου.

Μετά την «Κατερίνα» θα πιάσει δουλειά ο κανονικός μετροπόντικας.
 



της Έλσας Κυμουρτζή
voria