Αποκαλυπτικά είναι τα όσα ακούστηκαν σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά την συζήτηση της αίτησης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για ακύρωση μεταβίβασης των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ. Αίσθηση προκάλεσε στο ακροατήριο οι θέσεις που ανέπτυξαν οι εκπρόσωποι του ΤΑΙΠΕΔ οι οποίοι ούτε λίγο ούτε πολύ θεώρησαν περιττή την υπάρξει σιδηρόδρομου στην Ελλάδα πέραν εκείνου τα βασικού άξονα. Σε ανακοίνωση της η ΠΟΣ αναφέρει σχετικά:
"Συζητήθηκε σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας (Δ’ Τμήμα) η αίτηση της Π.Ο.Σ. και των Σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ακύρωση της μεταβίβασης των μετοχών της στο ΤΑΙΠΕΔ.
Εντύπωση προκάλεσαν οι τοποθετήσεις των εκπροσώπων του Δημοσίου και του ΤΑΙΠΕΔ που σχεδόν αποκλειστικά και με έντονο τρόπο προσπάθησαν να αμφισβητήσουν το δικαίωμα – έννομο συμφέρον των συνδικαλιστικών οργανώσεων σχετικά με το μέλλον των επιχειρήσεων στις οποίες απασχολούνται, επιδιώκοντας την απόρριψη της αίτησης όχι για τα ουσιαστικά ζητήματα αλλά για τυπικούς λόγους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε ό,τι αφορά το μέλλον του Ελληνικού Σιδηρόδρομου ισχυρίστηκαν ότι αρκεί μια γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη!! και επανέλαβαν το γνωστό παραμύθι ότι για την κρίση και την κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας φταίνε οι εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ.
Οι νομικοί εκπρόσωποι της Π.Ο.Σ. και των Σωματείων ανέπτυξαν τα νομικά επιχειρήματα για τα οποία επιβάλλεται η ακύρωση της μεταβίβασης των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ. Αμφισβήτησαν στο ΤΑΙΠΕΔ το έννομο συμφέρον για παρέμβαση στη δίκη, δεδομένου ότι αυτό δεν αποσκοπεί στην αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά λειτουργεί σαν μεσίτης για το ξεπούλημά της σε ιδιώτες. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην πραγματικότητα δεν θα πρόκειται για αποκρατικοποίηση αλλά για «επανακρατικοποίηση» μόνο που ο νέος ιδιοκτήτης θα είναι το ρωσικό ή το γαλλικό δημόσιο, έναντι ευτελούς τιμήματος (το ανώτερο 30 εκατ. €) με το οποίο θα τους δοθεί η δυνατότητα να αξιοποιούν υποδομή αξίας άνω των 15 δις € που δημιουργήθηκε και συντηρείται με χρήματα του Ελληνικού Λαού."
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.