Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Να υλοποιηθούν τα υποσχεθέντα απο τον ΟΣΕ ζητά ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας

Να υλοποιηθούν τα υποσχεθέντα  από τον ΟΣΕ ζητά ο  Σύνδεσμος  Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας. Σε ανακοίνωση του  ο Σύνδεσμος αναφέρει:
«Στις 3 Ιουλίου ημέρα Τετάρτη έγινε συνάντηση στο γραφείο του Προέδρου και Διευθύνων Συμβούλου του Ο.Σ.Ε. Παναγιώτη Θεοφανόπουλο μετά από αίτημα του Σ.Σ.Θ. για το μέλλον του Θεσσαλικού Σιδηροδρόμου.




Θέματα: Ανακαίνιση της γραμμής Βόλου-Λάρισας   
              Ηλεκτροκίνηση Βόλου-Λάρισας και Παλ/φου-        Καλαμπάκας
              Ανακαίνιση της γραμμής του Πηλίου και κατάργηση της Δ΄ επιθεώρησης.

Παρόντες από τον ΟΣΕ ήταν:
.Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Π. Θεοφανόπουλος
.Και ο διευθυντής κυκλοφορίας  Κ. Χρυσάγης.
Από τους φορείς της Μαγνησία
 .Yφυπουργός υγειάς κ. Ζέτα Μακρή
και οι βουλευτές: . Αλέξανδρος Μεϊκοπουλος, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, Πάρης Μουτσινάς και ο αντιδήμαρχος Βόλου Δημήτρης Δερβένης.
Από την Π.Ο.Σ. ο πρόεδρος Θανάσης Λεβέντης.
Και από τον Σ.Σ.Θ. ο πρόεδρος Δημήτρης Νικολάου, ο γραμματέας Αριστείδης Οικονόμου και το μέλος Γιάννης Κεφαλάς.

Στη συνάντηση που έγινε ο πρόεδρος και Διευθύνον Σύμβουλος του Ο.Σ.Ε. δεσμεύθηκε να μην καταργηθούνε οι διοικητικές αρμοδιότητες σε επίπεδο επιθεώρησης. παράλληλα στα πλαίσια της αναδιαρθρώσεις του οργανισμού θα προωθηθεί η ενίσχυση της παρουσίας του Ο.Σ.Ε. ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσει η ανακαίνιση της γραμμής Βόλου-Λάρισας η συντήρηση της γραμμής του Πηλίου και η ηλεκτροκίνηση.
Χαρακτηριστικό είναι στην ερώτηση του προέδρου του Σ.Σ.Θ. με τι τρόπο την επόμενη 4 Ιουλίου θα συνεχίζει να λειτουργεί η Δ΄ επιθεώρηση <<τυπικά η άτυπα>>. ο πρόεδρος του Ο.Σ.Ε αλλά και η Υφυπουργός Υγειάς τόνισαν έντονα ότι τόση συζήτηση έγινε και ότι θα λειτουργεί κανονικά όπως πριν με της αρμοδιότητες που έχει.


Δυστυχώς στης επόμενες ημέρες η Δ΄ επιθεώρηση έκλεισε και η δέσμευση  ότι θα λειτουργεί ως τομέας  δεν υλοποιήθηκε μέχρι σήμερα.

Το προσωπικό της Επιθεώρησης  Σταθμάρχες και Κλειδούχοι επί σειρά ετών υπέστησαν με τον χειρότερο τρόπο όσο κανένας άλλος εργαζόμενος στο δίκτυο συνεχής μεταθέσεις και απόσπασης από τις διοικήσεις του Ο.Σ.Ε.
Επί σειρά ετών βάζοντας πάντα πλάτη για την λειτουργία της υπηρεσίας, βιώνουμε μέχρι και σήμερα το ξεσπίτωμα και το κυνηγητό με της αποσπάσεις και της μεταθέσεις.
Να σκεφτείτε ότι ο προηγούμενος διευθυντής κυκλοφορίας Αναστάσιος Μπομπότσης τον Ιούνιο του 2011 θέλησε να κλείσει εντελώς τον σταθμό Βόλου και μετά από την απειλή του προέδρου του Σ.Σ.Θ. ότι θα αναγκαστεί να των καταγγείλει στον εισαγγελέα και ότι θέτει σε κίνδυνο την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και των επιβατών ανέστειλε την απόφαση.
Σήμερα ο σταθμός του Βόλου εργάζεται με ωράρια εξαντλητικά 4.30-13.00  διακοπή του Σταθμού και 14.15-23.45
Παρ’ όλες της επιστολές που κάναμε για την αλλαγή του ωραρίου στον Διευθυντή κυκλοφορίας κ. Χρυσαγη το ωράριο δεν άλλαξε και συνεχίζομαι να εργαζόμαστε μέχρι και 10 ώρες καθημερινά αφού το τρένο των 23.30 δεν φεύγει ποτέ στην ώρα του. Ο σταθμός Καλαμπάκας νομίζουμε πως είναι ο μοναδικός που στο ωράριο κάνει διακοπή. Μπορεί τα έργα να είναι σε εξέλιξη αν και στην ηλεκτροκίνηση παρουσιάζεται ένα εμπόδιο απ την Περιβαλλοντική Υπηρεσία, όμως χωρίς ανθρώπινο δυναμικό δεν μπορεί να λειτουργήσει καμιά επιχείρηση.»

   Η διοίκηση Σ.Σ.Θ.