Το πολύ φιλόδοξο πλάνο της Αττικό Μετρό για τα επόμενα χρόνια αφορά την κατασκευή της γραμμής 4 που θα μεγαλώσει το δίκτυο εντυπωασιακά.
Υπάρχει όμως και ένα πλάνο το οποίο είναι ιδιαίτερα εύκολο, τόσο σχεδιαστικά, όσο και κατασκευαστικά. Η επέκταση της γραμμής 2, της κόκκινης γραμμής του Μετρό της Αθήνας, από το Ελληνικό στην Γλυφάδα.
Πρόκειται για μία επέκταση που υπάρχει στα σχέδια της Αττικό Μετρό, ήδη από την δεκαετία του 1990, όταν κατασκευάζονταν οι πρώτες γραμμές 2 και 3.
Σήμερα η επέκταση αναβιώνει με τον πιο θεαματικό τρόπο καθώς στην Αττικό Μετρό θεωρούν ότι για να είναι ολοκληρωμένη η 2η γραμμή του Μετρό πρέπει να φτάσει στα βόρειο-δυτικά στο Καματερό και στα νότια στην Γλυφάδα.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το ypodomes.com σε επικοινωνία που είχε με την Α.Μ έμαθε τις σημαντικές εξελίξεις γύρω από το πλάνο αυτό. Η επέκταση θα έχει μήκος περίπου 3χλμ και θα διαθέτει 2 σταθμούς. Ο πρώτος θα είναι και πάλι πάνω στον οδικό άξονα της Λ.Βουλιαγμένης.
Η ακριβής χωροθέτηση δεν είναι ακόμα γνωστή αλλά το σίγουρο είναι ότι εγκαταλήφθηκε η σκέψη για σταθμό πάνω από την Βουλιαγμένης καθώς θα εκτίνασε το κόστος κατασκευής κατακόρυφα. Ο δεύτερο σταθμός και τερματικός θα είναι κοντά στο Δημαρχείο Γλυφάδας και σίγουρα μέσα στο εμπορικό κέντρο.
Η όδευση της σήραγγας χαρακτηρίζεται εύκολη καθώς θα είναι κατά μήκος της Λ.Βουλιαγμένης και ενός από τους κάθετους που φτάνουν στο εμπορικό κέντρο τη πόλης. Οι ονομασίες των σταθμών είναι (προς το παρόν) ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΓΛΥΦΑΔΑ.
Το κόστος της επέκτασης υπολογίζεται περίπου σε 200εκ.ευρώ και επιδίωξη είναι αυτά τα χρήματα να αναζητηθούν από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.
ΣΗΜΕΡΑ
Προς το παρόν η Αττικό Μετρό ετοιμάζει τις μελέτες για την επέκταση και την ωρίμανση του έργου έτσι ώστε σε 2-3 χρόνια από σήμερα να μπορεί να δημοπρατηθεί και μέχρι το 2020 να έχει ολοκληρωθεί οδηγώντας το Μετρό της Αθήνας στην παραλιακή ζώνη της πόλης όπου θα συνδέεται με το δίκτυο Τραμ.
ypodomes.com