Στην τελική ευθεία μπαίνει η ηλεκτροκίνηση της νέας διπλής
σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου-Πάτρας, με την μελέτη περιβαλλοντικών
επιπτώσεων του έργου να εγκρίθηκε από το υπουργείο Περιβάλλοντος πριν από
μερικές ημέρες.
Σύμφωνα με την μελέτη του έργου, η νέα σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου – Πάτρας
αποτελεί τμήμα της γραμμής Αθηνών – Πατρών, συνολικού μήκους 220 Km, και έχει
αδειοδοτηθεί σε επιμέρους τμήματα, ενώ σε κάποια έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή
της. Στο πλαίσιο των έργων εκσυγχρονισμού της, προβλέπεται η μετατροπή της σε
ηλεκτροκινούμενη, με εναλλασσόμενο ρεύμα 25 KV/50HZ, εφόσον
πρώτα ολοκληρωθούν τα έργα διαμόρφωσής της.
Το τρένο υπολογίζεται ότι θα «τρέχει» με 200 χλμ / ώρα
μεταξύ Κιάτου-Λυκοποριάς, 150 χλμ/ώρα μεταξύ Λυκοποριάς – Αιγίου/Ροδοδάφνης,
120 χλμ / ώρα μεταξύ Αιγίου-Αραχωβιτίκων και 90 χλμ/ώρα μεταξύ Αραχωβιτίκων
–Πάτρας.
Πηγή:www.capital.gr