Ηπια παρέμβαση στις γραμμές του τρένου, από το πάρκο μέχρι
τη Ξενοφώντος, εγκρίθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΓΑΙΟΣΕ Αθ. Σχίζα. Η
παρέμβαση δεν θα ακυρώνει την προοπτική επαναλειτουργίας των γραμμών αλλά και
δεν θα επιτρέπει το παρκάρισμα αυτοκινήτων, ιδίως μπροστά στο Δικαστικό Μέγαρο,
ενώ θα διευκολύνει -ίσως με πάτωμα- τη διέλευση του κόσμου.
Οπως ενημέρωσε εν τω μεταξύ ο δήμαρχος Καλαμάτας Παν. Νίκας,
ο κ. Σχίζας ενέκρινε την ενοικίαση του κυλικείου του Πάρκου Σιδηροδρόμων στο
δήμο, ο οποίος θα το υπενοικιάσει σε ιδιώτη, μέσω διαγωνισμού.
Εξ άλλου, "παράθυρο" για να σφυρίξει πάλι το τρένο
στο μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου αφήνει -σύμφωνα με το δήμαρχο- ο
διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε χθεσινές του δηλώσεις ο Π.
Νίκας, με αφορμή και την εκκίνηση της διαδικασίας πώλησης του 100% των μετοχών
της εταιρείας σε ιδιώτη, εξέφρασε την αισιοδοξία ότι "ο επενδυτής που θα
λειτουργήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα έχει και τη λειτουργία προοπτικά και της γραμμής
της Πελοποννήσου".
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, στον επενδυτή θα δοθεί
"προίκα" η επιδότηση για άγονες γραμμές για ένα ορισμένο χρονικό
διάστημα, όπως επίσης και η τεχνική υποστήριξη. Για το τελευταίο είναι πολύ
πιθανόν να προχωρήσει ο εκσυγχρονισμός του μηχανοστασίου, εφόσον στις προθέσεις
του επενδυτή είναι η εμπορική, τουριστική ή επιβατική αξιοποίηση του μετρικού
δικτύου.
eleftheriaonline.gr