Επιπλέον το ΤΕΕ εκφράζει την ικανοποίησή του γιατί στην τελευταία του συνεδρίαση το Δ.Σ. του ΟΣΕ ενέκρινε τη διακήρυξη για τη δημοπράτηση της α΄ φάσης του έργου «Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα-Βόλος», προϋπολογισμού 8.825.250 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Η α΄ φάση αφορά την αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής και των σταθμών και εμπίπτει στην αρμοδιότητα του ΟΣΕ, ενώ η β΄ φάση αφορά την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και αποτελεί αρμοδιότητα της ΕΡΓΟΣΕ. Συνολικά, το έργο «Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα-Βόλος» (Α΄ και Β΄ φάση), είναι προϋπολογισμού 22.105.600 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Επισημαίνει ότι η μείωση του προϋπολογισμού δεν δικαιολογείται πλήρως και γι αυτό ζητά να παρουσιαστεί η μελέτη. Τέλος τονίζει ότι στόχος όλων πρέπει να είναι η επίτευξη ταχυτήτων μεγαλύτερων των 120χλμ/ώρα και επομένως στην πραγματοποίηση της συγκεκριμένης διαδρομής σε χρόνο 30 έως 35 λεπτά, η δρομολόγηση των νέων ηλεκτροκίνητων αυτοκινηταμαξών Desiro, η σύνδεση με τον προαστιακό Λάρισας – Θεσσαλονίκης, η πραγματοποίηση των δρομολογίων Βόλος – Θεσσαλονίκη και Βόλος – Αθήνα σε χρόνους προσαυξημένους με τον παραπάνω σε σχέση με τα δρομολόγια προς Λάρισα.
ΕΡΤ