Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Γιατί ιντερσίτι στην γραμμή Λειανοκλάδι –Στυλίδα;


Την απορία του εκφράζει με επιστολή του φίλος αναγνώστης για την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να χρησιμοποίει αμαξοστοιχία IC στην γραμμή μεταξύ Λειανοκλαδίου και Στυλίδας αντί των μέχρι τώρα αυτοκινηταμαξών Stadler. Στην επιστολή του ο φίλος αναγνώστης αναφέρει:

«Είναι απορίας άξιο το τι εξυπηρετεί η χρήση των (τέως intercity) AEG αμαξοστοιχιών στην Προαστιακή γραμμή Λειανοκλάδι – Λάμια – Στυλίδα.
Μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου τα δρομολόγια σε αυτή την γραμμή πραγματοποιούνταν από αυτοκινητάμαξες Stadler προαστιακού τύπου, οι οποίες αντικαταστάθηκαν από τις AEG (το πιθανότερο να συνέβη κάποια βλάβη) οι οποίες και παρέμειναν.
Το εύλογο ερώτημα στην περίπτωση μας είναι: επαρκούν τα έσοδα από τα εισιτήρια της γραμμής αυτής να καλύψουν τα καύσιμα μιας αμαξοστοιχίας intercity για μια γραμμή των 20 χιλιομέτρων;
Γιατί με έναν πρόχειρο υπολογισμό (δυστυχώς) φαίνεται ότι πρόκειται για μια πολύ κακή επιλογή η χρήση των intercity για μια τέτοια διαδρομή με μια επιβατική κίνηση δυσανάλογη του μεγέθους και των οικονομικών απαιτήσεων μια τέτοιας αμαξοστοιχίας.»
Αναγνώστης