..Αλλά για να λέμε και τα πράγματα ως έχουν,
κύριε πρωθυπουργέ, τι έγινε αυτά τα δύο χρόνια σκληρής λιτότητας και άγριων
θυσιών του λαού στον δημόσιο τομέα; Ακούσαμε προ ημερών τον υπουργό Διοικητικής
Μεταρρύθμισης κ. Δημήτρη Ρέππα να δηλώνει ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση στον
δημόσιο τομέα και ότι το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας έκανε τον κύκλο του.
Ακριβώς... έκανε τον κύκλο του και κατέληξε στο ίδιο σημείο που άρχισε, δηλαδή
δεν έφυγε σχεδόν κανένας δημόσιος υπάλληλος. Εξίσου ανέπαφος έμεινε και ο
ευρύτερος δημόσιος τομέας, οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ. Στον ΟΣΕ 1 δισ. ευρώ έμπαινε
το κράτος μέσα κάθε χρόνο, τόσο μπαίνει και τώρα..
«ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ»
Το κάθισμα του
μηχανοδηγού κοστίζει ! Ο ΟΣΕ για ένα
κάθισμα μηχανοδηγού θα δώσει 9.040 ευρώ! Ο ΟΣΕ Α.Ε διενεργεί διαγωνισμό.....για ένα κάθισμα
μηχανοδηγού που το κόστος φτάνει τα 9.040 Ευρώ!
Είναι
απίστευτο...αλλά προφανώς μπορεί να είναι και λάθος η διατύπωση.
Newsbomb.gr
Μήπως καλύτερα στο
«ξένο κεφάλαιο» παρά στους «πατριώτες» των ημετέρων… Καθαρίζοντας το αρχείο μου προ ημερών έπεσα
πάνω σε ένα απόκομμα εφημερίδας με μια ανακοίνωση κόμματος με ημερομηνία της 14
Ιουνίου του 1990... Η ανακοίνωση κατέληγε: (Όνομα Κόμματος)... καταγγέλλει την
κυβέρνηση για το γεγονός ότι όχι μόνο εγκαταλείπει προγραμματισμένες δημόσιες
επενδύσεις αλλά και ότι αφήνει αβοήθητες μεγάλες κερδοφόρες επιχειρήσεις, όπως
η ΑΓΕΤ-Ηρακλής, με στόχο να τις ξεπουλήσει το «ξένο κεφάλαιο».
Το καταγγέλλων κόμμα δικαιώθηκε εν μέρει, καθώς εκείνη την περίοδο η ΑΓΕΤ πουλήθηκε στο «ξένο κεφάλαιο». Σε αντίθεση π.χ. με την Ολυμπιακή ή τον ΟΣΕ που παρέμειναν κρατικές.
Όμως από ποια εκ των δυο περιπτώσεων ωφελήθηκε περισσότερο ο ελληνικός λαός τα τελευταία 20 χρόνια, από την πώληση της ΑΓΕΤ ή π.χ. την μη πώληση της Ολυμπιακής ή του ΟΣΕ(και δεκάδων άλλων);
Μόνο τα τελευταία δέκα χρόνια ο ΟΣΕ φόρτωσε το δημόσιο χρέος με 10 δισ. ευρώ. Πριν από μερικούς μήνες είχε αποκαλυφθεί πως στελέχη της εταιρείας νοίκιαζαν αποθήκες της προς ίδιον όφελος, ενώ οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία παραμένουν τριτοκοσμικού επιπέδου... (Όμως, κάθε χώρα έχει το σιδηρόδρομο που της αξίζει, είναι μια φράση που θυμάμαι από το μυθιστόρημα της Σώτης Τριανταφύλλου, «Εργοστάσιο Μολυβιών»).
Η Ολυμπιακή μέχρι την πώλησή της πριν τρία χρόνια περίπου, είχε επιβαρύνει το δημόσιο χρέος με δεκάδες δισ. ευρώ. Ακόμη και μετά την πώληση συνεχίζει να το επιβαρύνει, αφού οι εργαζόμενοι δεν απολύθηκαν αλλά μετατάχθηκαν και περιμένουν τη σύνταξη κάπου στο ευρύτερο δημόσιο.
Στην ελληνική σοβιετία ο αφισοκολλητής του κάθε Ακριβάκη, μοιάζει με όσους εξαγόραζαν συγχωροχάρτι στο μεσαίωνα. Η προστασία είχε αιώνια ισχύ…
Το καταγγέλλων κόμμα δικαιώθηκε εν μέρει, καθώς εκείνη την περίοδο η ΑΓΕΤ πουλήθηκε στο «ξένο κεφάλαιο». Σε αντίθεση π.χ. με την Ολυμπιακή ή τον ΟΣΕ που παρέμειναν κρατικές.
Όμως από ποια εκ των δυο περιπτώσεων ωφελήθηκε περισσότερο ο ελληνικός λαός τα τελευταία 20 χρόνια, από την πώληση της ΑΓΕΤ ή π.χ. την μη πώληση της Ολυμπιακής ή του ΟΣΕ(και δεκάδων άλλων);
Μόνο τα τελευταία δέκα χρόνια ο ΟΣΕ φόρτωσε το δημόσιο χρέος με 10 δισ. ευρώ. Πριν από μερικούς μήνες είχε αποκαλυφθεί πως στελέχη της εταιρείας νοίκιαζαν αποθήκες της προς ίδιον όφελος, ενώ οι υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία παραμένουν τριτοκοσμικού επιπέδου... (Όμως, κάθε χώρα έχει το σιδηρόδρομο που της αξίζει, είναι μια φράση που θυμάμαι από το μυθιστόρημα της Σώτης Τριανταφύλλου, «Εργοστάσιο Μολυβιών»).
Η Ολυμπιακή μέχρι την πώλησή της πριν τρία χρόνια περίπου, είχε επιβαρύνει το δημόσιο χρέος με δεκάδες δισ. ευρώ. Ακόμη και μετά την πώληση συνεχίζει να το επιβαρύνει, αφού οι εργαζόμενοι δεν απολύθηκαν αλλά μετατάχθηκαν και περιμένουν τη σύνταξη κάπου στο ευρύτερο δημόσιο.
Στην ελληνική σοβιετία ο αφισοκολλητής του κάθε Ακριβάκη, μοιάζει με όσους εξαγόραζαν συγχωροχάρτι στο μεσαίωνα. Η προστασία είχε αιώνια ισχύ…
Capital.gr
παρέμβαση
στη Βουλή για τον σιδηρόδρομο στην Καλαμάτα. Ο Βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ
Δημήτρης Κουσελάς κατά την ομιλία του στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων που
συνεδρίασε με την παρουσία των Υπουργών (κ. Βορίδη & Μαγκριώτη) εν όψει της
σύμβασης του έργου κατασκευής τμημάτων της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής
Κορίνθου ? Πατρών τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής: «Είναι αναμφισβήτητα θετικό ότι
έστω και με καθυστέρηση ο σύγχρονος σιδηρόδρομος διπλής κατεύθυνσης θα φτάσει
στην Πάτρα. Όμως το έργο αυτό εάν μείνει εκεί δεν θα βοηθήσει συνολικά στην
ανάπτυξη της Πελοποννήσου. Η Πάτρα και το λιμάνι της είναι πύλη εισόδου ?
εξόδου της χώρας μας στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Όμως για να μπορέσει να παίξει
τον ρόλο της στα πλαίσια των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών θα πρέπει να
συνδέεται με τη νότια Πελοπόννησο και το άλλο μεγάλο λιμάνι της Καλαμάτας.
Ο κος Πετρόπουλος, δ/νων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, που παρίστατο στη συνεδρίαση στη δευτερολογία του υπογράμμισε ότι : Η πρώτη φάση της μελέτης ΠΑΤΡΑ ? ΠΥΡΓΟΥ βρίσκεται σε εξέλιξη. Μέσα στον Ιανουάριο θα προκυρηχθεί η δεύτερη φάση ΠΥΡΓΟΥ ? ΑΛΦΕΙΟΥ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Η μελέτη είναι ενταγμένη στα δυτικοευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών. Εξ άλλου όπως διαβεβαίωσε στην συνέχεια τον κο Κουσελά η πρώτη φάση θα ολοκληρωθεί εντός του 2012 και η δεύτερη φάση το 2014. Έχουν εξασφαλισθεί προς τούτο όλα τα σχετικά κονδύλια.Ypodomes.com
Ο κος Πετρόπουλος, δ/νων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, που παρίστατο στη συνεδρίαση στη δευτερολογία του υπογράμμισε ότι : Η πρώτη φάση της μελέτης ΠΑΤΡΑ ? ΠΥΡΓΟΥ βρίσκεται σε εξέλιξη. Μέσα στον Ιανουάριο θα προκυρηχθεί η δεύτερη φάση ΠΥΡΓΟΥ ? ΑΛΦΕΙΟΥ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Η μελέτη είναι ενταγμένη στα δυτικοευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών. Εξ άλλου όπως διαβεβαίωσε στην συνέχεια τον κο Κουσελά η πρώτη φάση θα ολοκληρωθεί εντός του 2012 και η δεύτερη φάση το 2014. Έχουν εξασφαλισθεί προς τούτο όλα τα σχετικά κονδύλια.Ypodomes.com