Ο υπουργός Μεταφορών κ. Βορίδης στην συνέντευξη του, για την εφεδρεία στις ΔΕΚΟ είπε: "Στις ΔΕΚΟ π.χ. Μεταφορών, οι οποίες έχουν διώξει ήδη 4.000 – 4.500 χιλιάδες ανθρώπους τον Ιούνιο στα πλαίσια της αναδιάρθρωσής τους, δεν είναι δυνατόν να διώξεις άλλους 400 οδηγούς ή ηλεκτροδηγούς, τεχνικούς, συντηρητές.
Πάμε τώρα να μιλήσουμε για λεφτά. Το 60% του μισθού τους θα παίρνουνε προ-συνταξιοδοτικά, αυτοί έχουν και υψηλές εισφορές συν 26% από τις εισφορές που θα τις πληρώνει για δύο χρόνια το κράτος 86%. Τι γλιτώνουμε; Γλιτώνουμε 13% για πόσους εργαζόμενους; Γι’ αυτούς τους 500 σας λέω οδηγούς. Ξέρετε όμως τι απώλεια θα έχουμε σε επίπεδο παροχής συγκοινωνιακού έργου; Διότι βεβαίως όταν θα λείψουν αυτοί οι οδηγοί κάποιοι θα κατέβουν από τα λεωφορεία. Κάποια από τα εισιτήρια πλέον δεν θα εισπράττονται, αφού δεν θα υπάρχουν δρομολόγια. Εμείς έχουμε φτιάξει σε αυτές τις εταιρείες, εμείς στο Υπουργείο, οι προηγούμενες Διοικήσεις. Δεν είναι δικό μου έργο, έχουν φτιάξει χάρη στη βοήθεια ιδιωτών Τεχνικών Συμβούλων-Εταιρειών, που βοηθάνε δηλαδή στην αναδιάρθρωση, ένα ισορροπημένο επιχειρησιακό σχέδιο και έχουν συμμαζευτεί αυτές οι εταιρίες. Ερχόμαστε τώρα να διακινδυνέψουμε χωρίς δημοσιονομικό πλεονέκτημα, γιατί αν είχαμε δημοσιονομικό πλεονέκτημα θα σας έλεγα ότι κάτι κάνουμε, αλλά με εξοικονόμηση 13% στο μισθό των 400 εργαζομένων ερχόμαστε να διακινδυνέψουμε τα έσοδα και επομένως το επιχειρησιακό σχέδιο".
Πάμε τώρα να μιλήσουμε για λεφτά. Το 60% του μισθού τους θα παίρνουνε προ-συνταξιοδοτικά, αυτοί έχουν και υψηλές εισφορές συν 26% από τις εισφορές που θα τις πληρώνει για δύο χρόνια το κράτος 86%. Τι γλιτώνουμε; Γλιτώνουμε 13% για πόσους εργαζόμενους; Γι’ αυτούς τους 500 σας λέω οδηγούς. Ξέρετε όμως τι απώλεια θα έχουμε σε επίπεδο παροχής συγκοινωνιακού έργου; Διότι βεβαίως όταν θα λείψουν αυτοί οι οδηγοί κάποιοι θα κατέβουν από τα λεωφορεία. Κάποια από τα εισιτήρια πλέον δεν θα εισπράττονται, αφού δεν θα υπάρχουν δρομολόγια. Εμείς έχουμε φτιάξει σε αυτές τις εταιρείες, εμείς στο Υπουργείο, οι προηγούμενες Διοικήσεις. Δεν είναι δικό μου έργο, έχουν φτιάξει χάρη στη βοήθεια ιδιωτών Τεχνικών Συμβούλων-Εταιρειών, που βοηθάνε δηλαδή στην αναδιάρθρωση, ένα ισορροπημένο επιχειρησιακό σχέδιο και έχουν συμμαζευτεί αυτές οι εταιρίες. Ερχόμαστε τώρα να διακινδυνέψουμε χωρίς δημοσιονομικό πλεονέκτημα, γιατί αν είχαμε δημοσιονομικό πλεονέκτημα θα σας έλεγα ότι κάτι κάνουμε, αλλά με εξοικονόμηση 13% στο μισθό των 400 εργαζομένων ερχόμαστε να διακινδυνέψουμε τα έσοδα και επομένως το επιχειρησιακό σχέδιο".