Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Πλιάτσικο στην περιουσία του ΟΣΕ

Πλούσια η δράση αλλοδαπών που συνελήφθηκαν στην Θεσσαλονίκη

Καλώδια, αλλά και αντικείμενα από βαγόνια του ΟΣΕ αφαιρούσαν τέσσερις αλλοδαποί, ηλικίας από 21 έως 42 ετών, οι οποίοι συνελήφθησαν το απόγευμα της Τετάρτης από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Εχεδώρου Θεσσαλονίκης.
 Όπως έγινε γνωστό, οι τέσσερις άντρες εντοπίστηκαν πίσω από τις εγκαταστάσεις εργοστασίου στην περιοχή της Ιωνίας, να αφαιρούν αντικείμενα από βαγόνια του ΟΣΕ, τα οποία στη συνέχεια φόρτωναν σε φορτηγό αυτοκίνητο. Μάλιστα, από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι οι αλλοδαποί τις προηγούμενες μέρες είχαν αφαιρέσει από πυλώνες φωτισμού, στην περιοχή Γέφυρας Θεσσαλονίκης, συνολικά 400 μέτρα καλώδιο, ενώ από την περιοχή μεταξύ Αγχιάλου και Γέφυρας αφαίρεσαν επαγωγικούς συνδέσμους απαραίτητους για την ηλεκτροκίνηση. Τα κλεμμένα αντικείμενα εντοπίστηκαν σε μάντρα εμπορίας παλαιών σιδήρων στην περιοχή της Ν. Μαγνησίας, ιδιοκτησίας ενός 31χρονου, ο οποίος και συνελήφθη.

Στο Λιτόχωρο

Από υπάλληλο του ΟΣΕ καταγγέλθηκε ότι κατά το χρονικό διάστημα από 6 έως 10 Νοεμβρίου άγνωστοι δράστες αφαίρεσαν κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών στο Λιτόχωρο Πιερίας 1.900 μέτρα χάλκινο καλώδιο σηματοδότησης διαφόρων διαστάσεων, 900 μέτρα καλώδιο σηματοδότησης και 25 καπάκια φρεατίων από μαντέμι.

Στο Λειανοκλάδι

Σύμφωνα με πληροφορίες των εργαζομένων στον ΟΣΕ, κλοπή καλωδίων σηματοδότησης σημειώθηκε στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Λειανοκλαδίου και Δομοκού με αποτέλεσμα να σημειωθούν σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των τρένων.

Στην Πελοπόννησο

Στο εγκαταλειμμένο δίκτυο της Πελοποννήσου έχει γίνει στόχος λεηλασιών το τροχαίο υλικό καθώς και υλικά σιδηροδρομικής υποδομής. Είναι πρόσφατη η αποκάλυψη της μεγαλύτερης «κλοπής του τρένου» που έγινε στην περιοχή της Ηλείας, χωρίς κανείς να την εντοπίσει. Έκπληκτοι οι εναπομείναντες υπάλληλοι του ΟΣΕ ανακάλυψαν στο Καρδιακαύτι της Ηλείας ότι έκαναν φτερά χιλιάδες τόνοι μετάλλου και ολόκληρες ντιζελάμαξες! Στόχος του ΟΣΕ ήταν η εκποίηση αυτών των υλικών. Τον Οργανισμό όμως πρόλαβαν οι επιτήδειοι, που διέλυσαν έξι ντιζελομηχανές Mitsubishi, Alstom κ.λπ., ολόκληρους συρμούς βάρους 120 έως 150 τόνων - με αδιευκρίνιστο προς το παρόν αριθμό βαγονιών - και σιδηροτροχιές, χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από κανέναν! Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΟΣΕ, το προς εκποίηση τροχαίο υλικό πρέπει να συγκεντρώνεται και να φυλάσσεται σε επιτηρούμενους χώρους. Ωστόσο, λόγω των μετατάξεων προσωπικού που έγιναν στο πλαίσιο της εξυγίανσης, δημιουργήθηκαν μεγάλα κενά στη λειτουργία του ΟΣΕ χωρίς να έχει ληφθεί πρόνοια για τα περιουσιακά .