Ξεκινούν οι τεχνικές εργασίες στο εργοτάξιο του μετρό στο νέο σιδηροδρομικό σταθμό, που είχαν ανασταλεί από την αρχή του χρόνου, λόγω των αρχαιολογικών παρεμβάσεων..
Σε περίπου οκτώ μήνες θα έχει αποδοθεί το μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειας της πλατείας σε χρήση για τις ανάγκες του επιβατικού σταθμού του ΟΣΕ, ενώ οι εργασίες θα συνεχίζονται υπογείως σε βάθος δεκάξι μέτρων. Σε πρώτη φάση θα απασχοληθούν σαράντα εργαζόμενοι.Όπως τόνισε ο διευθυντής έργων του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης «δεσμευμένα για αρχαιολογικές έρευνες είναι ακόμη τα εργοτάξια του μετρό στην Αγίας Σοφίας, τη Βενιζέλου, την πλατεία Δημοκρατίας και στο Συντριβάνι, όπου αναμένεται να ολοκληρωθούν σύντομα οι αρχαιολογικές δραστηριότητες, ενώ τον Αύγουστο θα κλείσει η οδός Δελφών, προκειμένου να διεξαχθούν για δέκα περίπου μήνες εργασίες στο σταθμό Ανάληψης, οι οποίες ξεκινούν τον επόμενο μήνα. Ταυτόχρονα, η εταιρία βρίσκεται σε συνεννόηση, «αναμορφώνει τις μελέτες και προσαρμόζεται στις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί», ώστε να αποδεσμευτεί ο σταθμός του Παπάφειου και να προχωρήσει το έργο. Τέλος, προχωρούν οι απαλλοτριώσεις για τους σταθμούς στα ανατολικά.
Ο σχεδιασμός προβλέπει και την κατασκευή ενός κεντρικού αμαξοστασίου, που θα εξυπηρετεί το δίκτυο, όπως προβλέπεται για έργα τέτοιου μεγέθους.
Ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ότι οι αρχαιολογικές εργασίες γίνονται με γοργούς ρυθμούς, σε συνεννόηση με την αρχαιολογική υπηρεσία και την εφορία βυζαντινών μνημείων.
Στη διαδικασία των απαλλοτριώσεων, που επηρεάζουν το χρονοδιάγραμμα των εργασιών κατασκευής, οι οποίες «με τα έως τώρα δεδομένα ολοκληρώνονται το 2015-16» εστίασε ο Μιχαήλ Σίμας διευθυντής της κοινοπραξίας που κατασκευάζει το έργο. Πρόσθεσε ότι τηρούνται λόγω της εποχής, εκτός από τους προβλεπόμενους όρους ασφαλείας, και τα όρια θερμοκρασιακών συνθηκών πάνω από τα οποία επιβάλλεται προσωρινά το σταμάτημα των εργασιών, ώστε σε συνθήκες καύσωνα να προστατεύονται οι εργαζόμενοι.