Στις ιδιωτικοποιήσεις ελληνικών δημόσιων επιχειρήσεων και τους ενδεχόμενους αγοραστές από γαλλικής πλευράς αναφέρεται το περιοδικό L'Usine Nouvelle με τίτλο: «Ποιός θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα.
«, υπογραμμίζοντας πως οι γαλλικές εταιρείες Veolia, EDF, Bollore είναι ήδη παραταγμένες για μάχη, για την Ελλάδα, όμως ο κίνδυνος που ελλοχεύει είναι η μεταφορά δραστηριοτήτων στο εξωτερικό και χάσιμο θέσεων εργασίας στο εσωτερικό.
Στο δημοσίευμα υπογραμμίζεται πως οι υποψήφιοι αγοραστές είναι δύο ειδών: οι σωστές επιχειρήσεις και οι «λύκοι» οι οποίοι αναζητούν τις πιο χαμηλές τιμές επιχειρήσεων, που δεν πάνε καλά για να τις «σπάσουν» και να τις μεταπωλήσουν.
Σύμφωνα με το περιοδικό, στις δημόσιες επιχειρήσεις, υπάρχουν αυτές που είναι σε άσχημη κατάσταση «χωρίς κέρδη είτε με ελαφρές ζημιές», όπως οι επιχειρήσεις για τις μεταφορές, ειδικότερα ο ΟΣΕ, ενώ υπάρχουν και κερδοφόρες όπως η ΕΥΔΑΠ την οποία θα μπορούσε να διεκδικήσει η γαλλική εταιρεία Veolia.
Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επίσης εκτιμάται ότι όποιος το αγοράσει θα έχει κάνει πολύ καλή αγορά και η εταιρεία Bollore θα μπορούσε να είναι υποψήφια.
Ο τομέας της ενέργειας αντιμετωπίζεται επίσης με ενδιαφέρον και γίνονται αναφορές για τα ΕΛΠΕ, τη ΔΕΠΑ με την εταιρεία EDF ( γαλλική ΔΕΗ) να προβάλλεται ως «σοβαρός αγοραστής».
«Για το φυσικό αέριο, υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι γιατί είναι επικερδές», υπογραμμίζεται.«Η ΕΛΒΟ ίσως δεν ενδιαφέρει την Renault και Peugeot που έχουν ήδη θυγατρικές σε Ρουμανία, Τουρκία και Ουκρανία, Σλοβακία αντίστοιχα αλλά θα μπορούσε να ενδιαφέρει τη FIAT, η οποία αναζητεί μια βάση στην "Ανατολική Ευρώπη». Απεναντίας εκτιμάται ότι οι Γάλλοι θα μπορούσαν να διεκδικήσουν την παραχώρηση των αυτοκινητοδρόμων.
«Απομένουν οι δραστηριότητες του τουρισμού, τα καζίνο και οι αλυσίδες ξενοδοχείων που είναι εύκολο να πωληθούν αλλά αποτελούνται από μικρο-μονάδες. Τα καζίνο, λέει το δημοσίευμα, κινδυνεύουν να πέσουν στα χέρια της ιταλικής μαφίας. Το ίδιο ισχύει για τον OΠΑΠ και τον ΟΔΙΕ».