Κύριε Πρόεδρε,
Η Σ.Σ.Ε. έχει σκληρά και ανάλγητα χαρακτηριστικά.
Σαν εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως άνθρωπος αλλά και ως εργαζόμενος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 27 συναπτά έτη, ακόμη δεν έχω καταλάβει την εμμονή του κ.Ρέππα και του κ.Παπακωνσταντίνου σε όρους της Σ.Σ.Ε. που δεν έχουν αυξήσεις – μηδενικό οικονομικό κόστος και όρους που ορισμένους κλάδους και ειδικότητες από απλά αμειβόμενους μέχρι τώρα, τους κάνουν αδρά αμειβόμενους και άλλους κλάδους από φτωχά αμειβόμενους τους πετάνε κυριολεκτικά στον κυκεώνα της οικονομικής κρίσης.
Συγκεκριμένα:
1. Ανθυγιεινό – Επικίνδυνο.
Είτε είναι μέσα στην προσωπική διαφορά ή έξω, το κόστος είναι ΜΗΔΕΝ.
2. ΕΦΑΠΑΞ. Δεν ζητάμε καμία αύξηση. Γιατί δεν δέχονται οι ΦΩΣΤΗΡΕΣ του ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ και του ΥΠΟΔΟΜΩΝ να αρθεί η ανισοκατανομή μεταξύ των κλάδων και καταδικάζουν τη στοιχειώδη εκπαίδευση και επιβραβεύουν το ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ;
3. Γιατί δεν προχωρούν τα Οργανογράμματα στον ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με τι καθεστώς θα δουλεύουν αύριο οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
4. Μέχρι και την προηγούμενη Σ.Σ.Ε. οι εργαζόμενοι περνάνε αναδρομικά. Με την υπογραφή της παρούσης και σύμφωνα με το ν.3899 θα έχουμε αναδρομικές ΜΕΙΩΣΕΙΣ στους μισθούς μας.
5. Άρθρα όπως το άρθρο 15 απαξιώνεται τελείως το δικαίωμα της προσφυγής στο παρόν και το μέλλον και πρέπει να απαλειφθούν τελείως από Σ.Σ.Ε.
ΟΥΤΕ σε ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ καθεστώτα είναι δυνατόν να σταθούν τέτοια άρθρα και όχι να είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης.
Κύριε Πρόεδρε,
Αυτές οι καταστάσεις είναι πρωτόγνωρες για τους Σιδηροδρομικούς.Εάν τα προαναφερόμενα που το κόστος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ένα μεγάλο μηδενικό, ως εκπρόσωπος των Σιδηροδρομικών θα ψηφίσω τη σύμβαση με την προϋπόθεση έστω και την τελευταία στιγμή να αλλάξουν.Σε κάθε άλλη περίπτωση Κε Πρόεδρε, με αίσθημα ευθύνης και απέναντι στο Δ.Σ. και τους Σιδηροδρομικούς δεν θα δώσω τη συγκατάθεσή μου να υπογράψετε τη Σ.Σ.Ε.-
Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΚΟΥΤΕΛΑΣ