Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Έγραψαν για το ΟΣΕ

..Για τους εργαζόμενους, θα αρχίσουν άμεσα οι μετατάξεις των 2.351 εργαζομένων, οι οποίες θα ολοκληρωθούν το αργότερο έως το τέλος του Ιανουαρίου 2011. Ήδη με επείγον έγγραφό του ο υφυπουργός Εσωτερικών Γιώργος Ντόλιος έχει ζητήσει από όλες τις δημόσιες υπηρεσίες να κάνουν χαρτογράφηση των κενών θέσεων και των αναγκών τους, ενώ ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας ζήτησε από τους υπό μετάταξη υπαλλήλους να εκφράσουν προτιμήσεις για τις μετατάξεις εντός του Δεκεμβρίου.Αίσθηση ωστόσο προκαλεί η αποκάλυψη ότι το διοικητικό συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την ώρα που έχουν αποφασιστεί μετατάξεις λόγω πλεονάζοντος προσωπικού, αποφάσισε μέσα στο 2011 να προχωρήσει και στην... πρόσληψη 300 υπαλλήλων. Και αυτό, παρόλο που (υποτίθεται ότι) υπάρχει κεντρικό πάγωμα με απόφαση του πρωθυπουργού, ενώ την ίδια ώρα υπάλληλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μετατάσσονται σε άλλες υπηρεσίες...
Star.gr

..Δε γνωρίζουμε αν είναι αλήθεια το χτεσινό πρωτοσέλιδο της «Καθημερινής», σύμφωνα με το οποίο απροσδιόριστος αριθμός των υπό μετάταξη εργαζομένων στον ΟΣΕ έχουν κατακλύσει τα γραφεία βουλευτών και στελεχών του κυβερνώντος κόμματος εκλιπαρώντας για ευνοϊκή μετακίνησή τους σε «καλές υπηρεσίες» του Δημοσίου... Δεν είναι εύκολο να εξακριβωθούν τα πραγματικά γεγονότα, πολύ περισσότερο που οι κομμουνιστές ήταν πάντα μακριά και απέξω από τέτοια αλισβερίσια. Σε κάθε περίπτωση όμως πρόκειται για συμπεριφορά θλιβερή και αποδοκιμαστέα. Δεν μπορεί σε περίοδο πολέμου η διέξοδος για τους εργαζόμενους να είναι το ρουσφέτι, η ταπείνωση και η αναξιοπρέπεια... Παρά τις αντικειμενικές και υποκειμενικές (π.χ. κατάσταση στο συνδικαλιστικό κίνημα) δυσκολίες, η απάντηση δεν μπορεί παρά να είναι η ταξική ενότητα και συσπείρωση που θα ορθώσει εμπόδια και θα ανατρέψει τελικά την αντιλαϊκή πολιτική. Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι δεν υπάρχουν ούτε ασφαλή ούτε πολύ περισσότερο ατομικά καταφύγια στην κρίση, δηλαδή στον πόλεμο που έχει εξαπολύσει η πλουτοκρατία σε βάρος της εργατικής τάξης και του λαού. Οι εργαζόμενοι χρειάζεται να συνειδητοποιήσουν τη δύναμή τους και να αποφασίσουν να ορθώσουν το ανάστημά τους. Να αναπτύξουν στο έπακρο την ταξική ενότητα και ταξική αγωνιστική αλληλεγγύη. Ο ταξικός αντίπαλος τότε παρουσιάζεται στις πραγματικές του διαστάσεις, δηλαδή πολύ πιο «κοντός» και αδύναμος...
«Ριζοσπάστης»

Εκτός από τις αυξήσεις στο ενιαίο εισιτήριο θα σημειωθούν και στο αντίστοιχο του ΟΣΕ που σε ορισμένες περιπτώσεις θα αγγίξει και το 100%.Οι αυξήσεις θα σημειωθούν από την 1η Ιανουαρίου του 2011 στο πλαίσιο του σχεδίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το εισιτήριο για τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το οποίο από 20 ευρώ (όχι intercity) θα φτάσει εκείνο του ΚΤΕΛ που σήμερα ανέρχεται στα 39 ευρώ.Όσοι χρησιμοποιούν τον προαστιακό στην Αττική θα δουν αύξηση του εισιτηρίου κατά 50%.Δεκαπέντε ευρώ θα κοστίζει από την 1η Ιανουαρίου το εισιτήριο για τη διαδρομή Πειραιάς-Κιάτο και Αθήνα – Χαλκίδα τα οποία σήμερα ανέρχονταν στα 10 ευρώ.Υπενθυμίζεται πως ο προαστιακός για το 2009 κατέγραψε ζημίες 45 εκατομμυρίων ευρώ και το 2010 αναμένεται να πέσει στα 35 εκατομμύρια ευρώ.
News 247

Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς την Τετάρτη, μετά την κήρυξη 24ωρης απεργίας που αποφάσισαν τα συνδικάτα εργαζομένων.Δεν θα πραγματοποιηθούν δρομολόγια του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, του τραμ, του προαστιακού και του ΟΣΕ, ενώ στην απεργία συμμετέχουν οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ.Επίσης οι σιδηροδρομικοί, οι οποίοι ανακοίνωσαν την Πέμπτη την απόφασή τους, διαμαρτύρονται για την εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, η οποία κάνει λόγο για 2.700 μετατάξεις, ενώ ο σχετικός νόμος του υπουργείου Υποδομών μιλούσε για 2351.
«Το βήμα»