Το 80% των εμπορευμάτων που διακινεί η εταιρεία, πραγματοποιείται με άξονα τη συμπρωτεύουσα
Εντός του 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επιδιώξει να «τρέξει» τον διαγωνισμό για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου, στα πρότυπα του Θριάσιου Πεδίου, στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη και σε έκταση 600 στρεμμάτων.
Οπως δήλωσε στην «Η», ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, η προοπτική του εμπορευματικού στη Θεσσαλονίκη για την εταιρεία είναι πιο ελκυστική, σε σχέση με την Αττική, καθώς το 80% των εμπορευμάτων, που διακινεί, πραγματοποιείται με άξονα την συμπρωτεύουσα. Βέβαια το ποσοστό της εταιρείας είναι ακόμη μικρό στις εμπορευματικές μεταφορές, αλλά στόχος είναι να διευρυνθεί.
Αγορά
«Η αγορά των επιβατικών μεταφορών στα τρένα στην Ελλάδα έχει μέγεθος 500 εκατ. ευρώ. Εκείνη των εμπορευματικών μεταφορών-logistics 4 δισ. ευρώ. Εκεί έχουμε σκοπό να επενδύσουμε και η Θεσσαλονίκη έχει προτεραιότητα», επισήμανε ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Παράλληλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο της πρόσφατης αναδιάρθρωσης της διά νόμου, σκοπεύει να αξιοποιήσει όλα τα ακίνητα, που της παραχωρήθηκαν. Ετσι ανακαινίζοντας τον παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό εμπορευμάτων της Θεσσαλονίκης, έκτασης 170 στρεμμάτων, η εταιρεία θα επιδιώξει να εξυπηρετήσει μικρότερους εμπορικούς πελάτες. Ηδη, για το σκοπό αυτό, κατά τον κ. Ζηλιασκόπουλο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε επαφή με το Σύνδεσμο Διαμεταφορέων Ελλάδας, προκειμένου ο παλαιός αυτός σταθμός να λειτουργήσει ως ένα μικρότερο κέντρο διανομής εμπορευμάτων.
Κόμβος
Η Θεσσαλονίκη στους σχεδιασμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες από την Αθήνα, καθώς μπορεί να λειτουργήσει ως σιδηροδρομικός κόμβος των Βαλκανίων, συνδέοντας πέντε πρωτεύουσες της περιοχής και την Κωνσταντινούπολη με την Ελλάδα, σε περίπου πέντε ώρες.
Στο πλαίσιο της επέκτασης της εταιρείας στις εμπορευματικές μεταφορές, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, υπογράμμισε ακόμη πως ένα φορτίο, για να φτάσει σήμερα από την Αθήνα στην Ειδομένη, μπορεί να χρειαστεί ακόμη και τρεις ημέρες. Από τον Ιανουάριο του 2011, όμως
Του Δημήτρη Διαμαντίδη στο «Εθνος»