Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Αποκαλυπτική επιστολή - καταγγελία του Αρχιμηχανικού του ΟΣΕ κ. Μάνου Παναγιώτου προς την Εξεταστική Επιτροπή της βουλής που διερευνά την υπόθεση της siemens.

Επιστολή προς την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για την υπόθεση SIEMENS , απέστειλε ο αρχιμηχανικός του ΟΣΕ κ. Μάνος Παναγιώτου την οποία κοινοποιεί στον Πρωθυπουργό και τους αρχηγούς των κομμάτων και με την οποία όπως γράφει ο κ Παναγιώτου διαπράχθηκε αθλιότητα σε βάρος του, από τον αρχηγό του ΛΑΟΣ κ. Καρατζαφέρη και το Βουλευτή της Ν.Δ. κ. Χατζηδάκη, την επόμενη μέρα της κατ' αντιπαράσταση εξέτασής του με τον κ. Γιαννακό και σημειώνει: « Την αθλιότητα αυτή "προετοίμασαν" με "παραπολιτικά" και δημοσίευμα σε blog εκείνοι που μπήκαν στο στόχαστρο της Εξεταστικής από τις καταθέσεις μου, συνεπικουρούμενοι από τα ΜΜΕ που διαθέτουν τα συμφέροντα που αυτοί εξυπηρετούν διαχρονικά, διασπαθίζοντας το Δημόσιο χρήμα και φέρνοντας τον ΟΣΕ στα πρόθυρα του κλεισίματός του. Ο στόχος τους προφανής. Επιχειρούν και πάλι να με τρομοκρατήσουν, όμως τους πληροφορώ, ότι έχω μεγάλες αντοχές και "καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται". Ο τρόπος αντίδρασής τους δείχνει τον πανικό τους, αλλά και ότι τους έχω "ακουμπήσει"». Ο κ. Παναγιώτου εκφράζει μέσα από την επιστολή του όχι μόνο τους φόβους για σπίλωση του και τρομοκράτηση του αλλά ακόμα και για αυτήν την ίδια την ζωή του. Η πλήρη αποκαλυπτική επιστολή του κ. Μάνου Παναγιώτου προς την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής έχει ως εξής .
Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές
Όταν στις 24/6/2010 περατώθηκε η κατ’ αντιπαράσταση εξέτασή μου με τον πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Γιαννακό, πίστευα ότι δεν θα υπήρχε πλέον λόγος να απασχολήσω άλλο την Επιτροπή σας, αν και σας έχω δηλώσει, ότι, εκτιμώντας το έργο το οποίο επιτελείτε, είμαι στη διάθεσή σας όποτε μου το ζητήσετε. Όμως λογάριαζα χωρίς το ξενοδόχο, αφού την επόμενη μέρα εξαπολύθηκε, από του βήματος μάλιστα της Βουλής, μια πρωτοφανής επίθεση εναντίον μου από Βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου, συνεπικουρούμενο από Αρχηγό άλλου Κόμματος, η οποία πιστεύω δεν έχει προηγούμενο στα κοινοβουλευτικά χρονικά. Και για να γίνω πιο σαφής, ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωστής Χατζηδάκης θεώρησε καλό να χρησιμοποιήσει, κατά τη διάρκεια συζήτησης επερώτησης για τον ΟΣΕ, το βήμα της Βουλής των Ελλήνων για να επιτεθεί εναντίον μου με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, με αφορμή τα όσα κατέθεσα ενώπιόν σας, ερωτώμενος από την κυρία Τσόνογλου για σημεία της κατάθεσής μου στον Ανακριτή που ενεργούσε κύρια ανάκριση, μετά από Εισαγγελική παραγγελία, για τη σύμβαση 994/2005. Ο κ. Χατζηδάκης λοιπόν είπε επί λέξει: «Από κει και πέρα, ας μη μιμηθούμε και εδώ στην Ολομέλεια της Βουλής διάφορους απίθανους τύπους, οι οποίοι πάνε στην Εξεταστική Επιτροπή και προσπαθούν να εμπλέξουν Υπουργούς, οι οποίοι ανέλαβαν σ’ αυτό το Υπουργείο από τότε που είχε αποκαλυφθεί το σκάνδαλο SIEMENS και μετά: Εμένα ή τον κ. Στυλιανίδη.». Κατ’ αρχάς εγώ δεν έκανα καμιά αναφορά για ευθύνες του κ. Στυλιανίδη, ούτε στον Ανακριτή, ούτε ενώπιόν σας και απορώ για πιο λόγο ενέπλεξε ο κ. Χατζηδάκης και τον κ. Στυλιανίδη στην υπόθεση. Εκτός κι αν ήθελε να επεκτείνει τον κύκλο όσων , υποτίθεται, «ενοχοποιούνται» από μένα, για να αποκτήσει περισσότερους συμμάχους στην επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον μου. Μετά, εγώ δεν είπα τίποτα περί SIEMENS και κ. Χατζηδάκη, αλλά κατέθεσα, όχι τώρα ,αλλά το 2009, στον Ανακριτή κ. Οικονόμου, στα πλαίσια της παραπάνω ανάκρισης, για, κατά τη γνώμη μου, ευθύνες πολιτικών προσώπων, μεταξύ των οποίων και ο κ. Χατζηδάκης. Όμως ο κ. Ανακριτής, αντί να διαβιβάσει «αμελλητί» το φάκελο στη Βουλή, όπως ορίζει το Σύνταγμα και ο Νόμος, έστειλε το φάκελο στο αρχείο. Ενώπιόν σας δε, ερωτώμενος σχετικά, αποσιώπησε τη δική μου κατάθεση και κατέθεσε ψευδώς, ότι δεν υπήρχε κατάθεση που να αναφέρεται σε πολιτικά πρόσωπα, παρά μόνο κάποιο «υπόμνημα» του κ. Καραπάνου, ο οποίος όμως, όπως ισχυρίστηκε ο κ. Οικονόμου, «αρνήθηκε» να καταθέσει και ως εκ τούτου θεώρησε «αποδυναμωμένη» αυτή την αναφορά σε πολιτικά πρόσωπα και δεν διαβίβασε, ως όφειλε, το φάκελο στη Βουλή. Μετά απ’ αυτά βέβαια, ο κ. Χατζηδάκης, αφού απέφυγε, ελέω Ανακριτή, τον έλεγχο των πράξεών του από τη Βουλή των Ελλήνων, χρησιμοποιεί το βήμα της για να εξαπολύσει εκ του ασφαλούς επίθεση εναντίον μου, με χαρακτηρισμούς σαν αυτούς που χρησιμοποίησε, μιλώντας για «διάφορους απίθανους τύπους» που « πάνε στην Εξεταστική Επιτροπή και προσπαθούν να εμπλέξουν Υπουργούς», ενώ γνωρίζει καλά, ότι εγώ δεν του καταλόγισα τίποτα για τη SIEMENS, αλλά είπα, ερωτώμενος στην Επιτροπή σας από την κ.Τσόνογλου, όσα κατέθεσα στον Ανακριτή για τις δικές του ευθύνες, κατά τη διάρκεια της θητείας του, όσο αφορά τη σύμβαση 994/2005 του Προαστιακού, σαν αρμόδιου Υπουργού, ο οποίος, ενώ με απόφαση του ΣτΕ δεν μπορούσε να εκτελεστεί το 90% περίπου των εργασιών της εν λόγω σύμβασης από το Ρέντη και πάνω, λόγω «υπογειοποίησης»: α) Επέτρεψε τη συνέχιση της σύμβασης, μη λαμβάνοντας επί πλέον υπόψη, ότι είχαν ήδη ασκηθεί διώξεις για κακουργηματικές πράξεις, αφήνοντας άθικτο το «μηχανισμό υποστήριξης» της παραπάνω σύμβασης να δρα κατά του συμφέροντος του ΟΣΕ και του Δημοσίου. Το να δικαιολογείται τώρα ο κ. Χατζηδάκης, ότι το έκανε για να μη χαθούν, δήθεν, κοινοτικά κονδύλια, λόγω ηλεκτροκίνησης, δεν λέει τίποτα. Απλώς επαναλαμβάνει τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούσαν οι διαχειριστές της σύμβασης στα έγγραφά τους για να τον «πείσουν», τα οποία όμως, όπως αποδείχθηκε στην πράξη, δεν ευσταθούσαν, αφού καμιά ηλεκτροκίνηση δεν τελείωσε, μέχρι και σήμερα, και δεν χάθηκαν κοινοτικά κονδύλια που έλεγαν στα έγγραφά τους προς το Υπουργείο, ότι, δήθεν, θα χαθούν, αν η ηλεκτροκίνηση δεν τελειώσει μέχρι το τέλος του 2008. Στην καλύτερη δηλαδή περίπτωση για τον κ. Χατζηδάκη, έχουμε να κάνουμε και εδώ με «παραπλανηθέντα» Υπουργό. Και επιτέλους, οι υπέρμαχοι αυτής της σύμβασης ας διαλέξουν. Δεν μπορούν να λένε από τη μια, ότι «απένταξαν» το έργο για να μη χαθούν κοινοτικά κονδύλια και από την άλλη να χρησιμοποιούν το ίδιο επιχείρημα για τη συνέχιση της σύμβασης στο διηνεκές. Το να λέει επίσης ο κ. Χατζηδάκης, ότι παρατάσεις δόθηκαν και στη συνέχεια, επί της θητείας των επόμενων Υπουργών, πέραν του ότι δεν τον τιμά, αφού προσπαθεί να αποσείσει τις δικές του ευθύνες κάνοντας «συνενόχους» και τους επόμενους Υπουργούς, νομίζω ότι είναι ένα έωλο επιχείρημα και δεν πρέπει να το επικαλείται. Κι αυτό γιατί οι συνθήκες και τα δεδομένα για τους άλλους Υπουργούς δεν είναι ίδια, αφού επί των ημερών του κ. Χατζηδάκη υπήρχε η παραπάνω απόφαση του ΣτΕ(3520/29-11-2006), ένεκα της οποίας αφενός το έργο, από το Ρέντη και πάνω, ήταν σταματημένο και δεν μπορούσε να εκτελεστεί, αφετέρου δε η καινούργια Κ.Υ.Α για τους περιβαλλοντικούς όρους, η οποία απαιτείτο και υπεγράφη τελικά από τον κ.Χατζηδάκη και τους συναρμόδιους Υπουργούς στις 10/6/2008, διαφοροποιούσε εντελώς το έργο, οπότε και πάλι δεν μπορούσε αυτό να εκτελεστεί στα πλαίσια της υφιστάμενης σύμβασης. Σημειωτέον δε, ότι η εν λόγω Κ.Υ.Α υπεγράφη παρά την ομόφωνη απόρριψη από το Νομαρχιακό Συμβούλιο της Νομαρχίας Αθηνών (αρ. αποφ. 152/2007) της αντίστοιχης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Πέραν τούτων όμως, καμιά υπόθεση δεν είχε μπει στο αρχείο, όπως ισχυρίζεται ο κ. Χατζηδάκης, αφού, όπως γνωρίζετε, η προσπάθεια αρχειοθέτησης από τον 2ο Ανακριτή κ. Οικονόμου απέτυχε και η εισαγγελέας εφετών κ. Δημητρίου διέταξε τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης και η υπόθεση εκκρεμεί μέχρι σήμερα. β) Προώθησε ή / και υπέγραψε «ΜΝΗΜΟΝΙΑ» με τους Δήμους Αθηναίων (προωθήθηκε επί των ημερών του, όπως προκύπτει από το «σχέδιο ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ» με ημερομηνία που ο κ. Χατζηδάκης ήταν Υπουργός Μεταφορών, και υπεγράφη από το Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Γιαννούση στις 8/7/2009) και Αγίων Αναργύρων (υπεγράφη και από τον ίδιο τον κ. Χατζηδάκη, πλην του κ..Γιαννούση, στις 3/11/2008), με τα οποία ένας καταχρεωμένος Οργανισμός, όπως ο ΟΣΕ, για την οικονομική εξυγίανση του οποίου, υποτίθεται, ενεργούσε, φορτώθηκε με υποχρεώσεις αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να καμφθούν οι αντιδράσεις των εν λόγω δήμων για το έργο του Προαστιακού. Γιατί, αν ο κ. Χατζηδάκης ήταν τόσο σίγουρος , ότι η νέα Κ.Υ.Α για τους περιβαλλοντικούς όρους του «υπογειοποιημένου» πλέον έργου που υπέγραψε, δεν έπασχε πουθενά, δεν θα χρειάζονταν κανενός είδους «αντισταθμιστικά» για να καμφθούν οι αντιδράσεις των Δήμων και των κατοίκων ( βλ. συνημμ. δημοσίευμα της «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ» ) και δεν θα υπήρχε κανένας κίνδυνος από τυχόν προσφυγές και πάλι στο ΣτΕ. Όσο αφορά τους ισχυρισμούς του κ. Χατζηδάκη, ότι το «ΜΝΗΜΟΝΙΟ» με το Δήμο Αγίων Αναργύρων «αφορά σε τμήμα του δικτύου Τρεις Γέφυρες- ΣΚΑ που δεν εκτελείται από τη SIEMENS, αλλά έχει ως ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΒΑΞ- ALSTOM», σας πληροφορώ, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, ότι οι εργασίες που αναλαμβάνει την υποχρέωση από το «ΜΝΗΜΟΝΙΟ» να κάνει ο ΟΣΕ δεν αφορούν κανένα έργο , καμιάς σύμβασης. Ούτε της 994, ούτε της 265. Και, όπως σας έχω καταθέσει, εργασίες που περιλαμβάνει το εν λόγω ΜΝΗΜΟΝΙΟ έχουν γίνει στα πλαίσια της σύμβασης 994/2005, στην ανάδοχο κοινοπραξία της οποίας συμμετέχει και η SIEMENS. Αυτή είναι η αλήθεια και καμιά άλλη.
Όμως , όπως αναφέρω στην αρχή, ο κ. Χατζηδάκης είχε ένα απρόσμενο συμπαραστάτη και υποστηρικτή, τον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ κ. Καρατζαφέρη, ο οποίος «αθώωσε» τον κ. Χατζηδάκη, με το σαθρό, ανακριβές και άσχετο επιχείρημα ότι «πώς μπορεί να έχει συμμετοχή σε ένα πράγμα που γινόταν πριν τη δική του υπουργία» και τον παρουσίασε ως δήθεν θύμα εσωκομματικής διαμάχης, λέγοντας ότι «τα εσωτερικά της Νέας Δημοκρατίας και το ποιος θάβει τον άλλον, δεν με απασχολούν». Και ξεπερνώντας , αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, κάθε όριο δεοντολογίας και ευπρέπειας, εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής ανήθικη και πρωτοφανή στα κοινοβουλευτικά χρονικά επίθεση εναντίον μου, αφήνοντας υπονοούμενα για το σπίτι μου και παρουσιάζοντάς με ως πολύ υψηλά αμειβόμενο υπάλληλο του ΟΣΕ. Έφτασε μάλιστα στο σημείο να πει επί λέξει: «Είχα όμως μεγάλη έκπληξη πηγαίνοντας προχθές στο ακριβότερο προάστιο της Αθήνας, βορείως της Κηφισιάς και θαύμαζα ένα σπίτι, ψάχνοντας ένα, μου είπαν ότι αυτό είναι του Παναγιώτου. Και λέω «Μπράβο ο ΟΣΕ! Πρέπει να δίνει πολύ υψηλούς μισθούς». Ε, με τόσο υψηλούς μισθούς που δίνει, πώς δεν θα έπεφτε έξω, κύριε Υπουργέ;». Αν είναι ποτέ δυνατό, αρχηγός κόμματος να πέφτει τόσο χαμηλά και να θέλει να τον πιστέψουμε ότι βρέθηκε στην Κηφισιά, συνοδευόμενος από ανθρώπους που ήξεραν το σπίτι μου και όταν αυτός το «θαύμαζε» του είπαν «αυτό είναι του Παναγιώτου». Και να τα λέει αυτά μια μόλις μέρα μετά την κατάθεσή μου στην Εξεταστική Επιτροπή. Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, ήμουν από την αρχή σίγουρος, ότι δεν συνέβη τίποτα από αυτά που ισχυρίζεται ο αρχηγός του ΛΑΟΣ και θεωρούσα, ότι ο κ. Καρατζαφέρης, στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τον κ. Χατζηδάκη, δεν ξέρω για ποιο λόγο, υιοθέτησε, χωρίς κανένα έλεγχο, τα «παραπολιτικά δημοσιεύματα», με τα οποία, όπως σας ανέφερα στην από 10/6/2010 επιστολή μου, κάποιοι «επιχειρούν, ρίχνοντάς μου λάσπη, να με τρομοκρατήσουν και να αποδυναμώσουν όσα σας κατέθεσα». Όμως, η αλήθεια είναι ακόμη χειρότερη και επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τη θέση του κ. Καρατζαφέρη. Κι αυτό γιατί, συζητώντας το θέμα με ένα καλό μου συνάδελφο στον ΟΣΕ, αργά το μεσημέρι της 1ης Ιουλίου, μου είπε, ότι, πέρα από τα παραπάνω «παραπολιτικά», υπήρχε και ένα δημοσίευμα σε blog, που δεν είχα υπόψη μου, το οποίο ήταν ταυτόσημο με τα εν λόγω «παραπολιτικά» και είχε και φωτογραφία του υποτιθέμενου σπιτιού μου. Του είπα αμέσως, αν θυμάται σε ποιο blog το είδε και, επειδή δεν μπορούσαμε να το βρούμε, πήραμε στο τηλέφωνο ένα άλλο συνάδελφο, που το είχε δει επίσης, ο οποίος μας είπε ότι είχε κρατήσει φωτοτυπία του δημοσιεύματος, την οποία μας υπέδειξε και βρήκαμε στο γραφείο του.Τι διαπίστωσα, λοιπόν, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές ; Διαπίστωσα, ότι η φωτογραφία του υποτιθέμενου σπιτιού μου. που έχει το δημοσίευμα, όχι μόνο δεν έχει καμιά σχέση με το σπίτι μου, αλλά και σε ολόκληρη την οδό Λέσβου, που αναφέρει το δημοσίευμα και στην οποία βρίσκεται πράγματι το σπίτι μου, δεν υπάρχει σπίτι, που να ταιριάζει με τη φωτογραφία . Μέχρι δε και σήμερα δεν κατάφερα, παρότι έψαξα σε πολλά τετράγωνα στη γύρω περιοχή, να εντοπίσω το σπίτι του δημοσιεύματος, το οποίο πράγματι είναι εντυπωσιακό και άξιο «θαυμασμού», όμως δεν είναι το σπίτι μου.. Πρόκειται δηλαδή για ένα «στημένο» δημοσίευμα, που αναρτήθηκε στις 20/4/2010 στο blog PRESS-GR. blogspot.com, ένα περίπου μήνα μετά την πρώτη κατάθεσή μου στην Εξεταστική σας, με προφανή στόχο να μου ρίξει λάσπη και να με τρομοκρατήσει, το οποίο την επόμενη μέρα της δεύτερης κατάθεσής μου στην Εξεταστική σας, ο κ. Καρατζαφέρης αναπαράγει, αν είναι δυνατό, από το βήμα της Βουλής. Τα λόγια, πιστεύω, πως περιττεύουν… Αξιότιμοι κύριε Βουλευτές, «οι μάσκες έπεσαν» και ο κ. Καρατζαφέρης είναι εκτεθειμένος ανεπανόρθωτα και, αν δεν συμμετείχε σ’ αυτή την αθλιότητα, στην καλύτερη γι αυτόν περίπτωση, έπεσε θύμα των πληροφοριοδοτών του ή του έδειξαν λάθος σπίτι. Πρέπει, όμως, να σας εκμυστηρευτώ, ότι ήταν κάτι που περίμενα. Γι αυτό , όταν ρωτήθηκα κατά τη διάρκεια της κατ’ αντιπαράσταση εξέτασής μου με τον κ. Γιαννακό στις 24/6/2010, από τον κ. Ρήγα για τα περιουσιακά μου στοιχεία, αναφέρθηκα στα εν λόγω «παραπολιτικά» και σας ανέφερα αναλυτικά πώς απέκτησα το σπίτι μου στην Κηφισιά. Σας είπα λοιπόν, ότι πριν 18 ολόκληρα χρόνια , το 1992, όταν ήμουν 11 χρόνια υπάλληλος του ΟΣΕ, ένα μεσαίο στέλεχος, χωρίς καμιά αποφασιστική αρμοδιότητα, και σε εποχή που ακόμα δεν είχε αρχίσει το «μεγάλο πάρτι» με τη SIEMENS που λέει ο κ. Καρατζαφέρης, αγόρασα το σπίτι μου αυτό με τις οικονομίες τις δικές μου και της γυναίκας μου, που εργαζόταν στην Αμερική πριν παντρευτούμε και έκανε εισαγωγή συναλλάγματος, αλλά και με την ισχυρή συνδρομή του μετανάστη στην Αμερική πατέρα μου και των μεταναστών, επίσης στην Αμερική, πεθερικών μου, τα οποία επί πλέον πούλησαν γι αυτό το σκοπό γραφεία που είχαν στην κατοχή τους στην οδό Πειραιώς και προορίζονταν για τη σύζυγό μου. Μάλιστα ο κ. Ρήγας σχολίασε: «Όχι, δεν θέλω να μπείτε σε τέτοιες λεπτομέρειες» και «εν πάση περιπτώσει, ένα σπίτι στην Κηφισιά. μπορεί ο μέσος Έλληνας να το πάρει». Και επιπροσθέτως, σας πληροφορώ, ότι το σπίτι αυτό είναι μια οριζόντια ιδιοκτησία (μεζονέτα) 148 τ.μ , κατέβαλα για την αγορά του το ποσό των 40 εκατομμυρίων δραχμών περίπου και σας διαβεβαιώνω, ότι δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, για να προκαλεί το «θαυμασμό» του κ. Καρατζαφέρη. Αν επιθυμείτε, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, μπορείτε να διαπιστώσετε όλα όσα σας αναφέρω και θα ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα και την οικογένειά μου, αν επισκεπτόσασταν το σπίτι μου, για να δείτε, ιδίοις όμμασι, ότι είναι ένα απλό σπίτι, που μόλις καλύπτει τις ανάγκες της πενταμελούς οικογένειάς μου, και εν πάση περιπτώσει δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο που να προκαλεί το «θαυμασμό» του κ. Καρατζαφέρη και το κυριότερο δεν έχει καμιά σχέση με το σπίτι του άθλιου δημοσιεύματος. Όσο αφορά τους ισχυρισμούς του προέδρου του ΛΑΟΣ ότι, δήθεν, είμαι υψηλά αμειβόμενος υπάλληλος του ΟΣΕ, σας πληροφορώ, ότι ποτέ οι ετήσιες απολαβές μου δεν ξεπέρασαν το μέσο όρο αποδοχών των υπαλλήλων του ΟΣΕ. Και ξέρετε γιατί, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές ; Γιατί ποτέ δεν δέχτηκα να πάρω πλασματικές δευτερεύουσες απολαβές, με τις οποίες αμείβονται τα «καλά παιδιά» και οι «συνεργάσιμοι» των εκάστοτε διοικήσεων, όπως αυτοί που διαχειρίζονται τη σύμβαση 994/2005, φουσκώνοντας τις αποδοχές τους σε διπλάσιο σχεδόν ύψος από τις δικές μου. Εγώ δεν ήμουν ποτέ «καλό παιδί», ούτε «συνεργάσιμος». Γι αυτό κατήργησαν, όπως σας κατέθεσα, και τη Διεύθυνσή μου, τη πιο ζωτική Διεύθυνση του ΟΣΕ, τη περίφημη πλέον ΔΗΣΤΗΕ, προκειμένου να μη γίνω, σημειωτέον χωρίς αντίπαλο, Διευθυντής και έχουν προβλήματα στις «δουλειές» τους. Και κάτι ακόμα, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές. Από την πρώτη μου κατάθεση ενώπιόν σας και μετά, όλοι όσοι αναφέρονται σε μένα , από Βουλευτές και πρώην Υπουργούς, μέχρι δημοσιεύματα, «στημένα» και μη, και μέχρι τον κ. Καρατζαφέρη, με παρουσιάζουν σαν συνδικαλιστή-στέλεχος της ΔΑΚΕ, με προφανή στόχο, δεδομένης της σημερινής αναξιοπιστίας του συνδικαλισμού και της «αλλεργίας» που έχει η κοινή γνώμη απέναντι στους συνδικαλιστές, ν΄ απαξιώσουν τις καταθέσεις μου. Σας πληροφορώ, λοιπόν, ότι ποτέ δεν υπήρξα συνδικαλιστής. Δεν έκρυψα ποτέ την κομματική μου τοποθέτηση, είμαι μέλος της Ν.Δ και της ΔΑΚΕ, όμως αυτό δεν μου στέρησε σε καμιά περίπτωση το δικαίωμα να συγκρουστώ και με τη ΔΑΚΕ, και με το κόμμα μου και με την Κυβέρνησή μου, φτάνοντας, όπως γνωρίζετε, μέχρι τον Πρωθυπουργό, όταν έβλεπα ότι παραβιάζονται αρχές, αξίες και προεκλογικές διακηρύξεις, όπως ήταν η «πάταξη της διαφθοράς και της διαπλοκής». Ο κ. Καρατζαφέρης, λοιπόν, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, και σ’ αυτή την περίπτωση, αναπαρήγαγε από του βήματος της Βουλής αυτή την κραυγαλέα και σκόπιμη ανακρίβεια, που ήταν βασική παράμετρος της ενορχηστρωμένης επίθεσης λάσπης εναντίον μου, η οποία άρχισε μετά την πρώτη κατάθεσή μου στην Εξεταστική σας Επιτροπή, για να κορυφωθεί, την επομένη της κατ’ αντιπαράσταση εξέτασής μου με τον κ. Γιαννακό, με την επίθεση που δέχτηκα από τον αρχηγό του ΛΑΟΣ . Αλλά όσο αφορά τον κ. Καρατζαφέρη, έχω επίσης να σας πω, ότι το Μάιο του 2009, όταν έβλεπα ότι γίνεται πάλι προσπάθεια για κουκούλωμα του σκανδάλου της σύμβασης 994/2005, κατέφυγα απελπισμένος σε Βουλευτή του κόμματός του, με τη μεσολάβηση και την παρουσία Βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας, και του παρέδωσα φάκελο με όλα τα στοιχεία, προκειμένου να αναδείξει το μεγάλο αυτό σκάνδαλο. Όμως δεν έγινε τίποτα ..Άκρα του τάφου σιωπή. Δυστυχώς επαληθεύτηκαν οι φόβοι που μου εξέφρασε στενός μου φίλος, ότι δεν θα γίνει τίποτα... Τώρα λοιπόν, μετά την απρόκλητη επίθεση που δέχτηκα από τον κ. Καρατζαφέρη, κατάλαβα πόσο δίκιο είχε ο φίλος μου και πόσο έξω έπεσα που πίστεψα , ότι το κόμμα του κ. Καρατζαφέρη ενδιαφέρεται να αναδείξει σκάνδαλα, όπως αυτό της SIEMENS, για το οποίο, κατά τα άλλα, συνεχώς εξαπολύει μύδρους, εναντίον ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
Πέρα όμως από τα παραπάνω, θέλω επίσης, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, να θέσω υπόψη σας κάποιες σκέψεις και προβληματισμούς μου. Όπως μου έχετε αναγνωρίσει ( βλ. πρακτικά της τελευταίας παρουσίας μου ενώπιόν σας), είμαι από τους λίγους μάρτυρες που δεν «μάσησαν» τα λόγια τους και μάλιστα ο κ. Ρήγας ανέφερε χαρακτηριστικά: «Βλέπω, λοιπόν, ότι εδώ εσείς έχετε αναλάβει, θα έλεγα με τρόπο θαρραλέο, την αντιμετώπιση φαινομένων διαφθοράς στον ΟΣΕ. Έχετε καταγγείλει ουσιαστικά πολιτικά πρόσωπα μέσω υπομνημάτων σας. Έχετε απευθυνθεί στον πρώην Πρωθυπουργό… Τα έχετε βάλει με πάρα πολύ κόσμο…θέλω να σας ρωτήσω, δεν φοβάστε μήπως έχετε επιπτώσεις;». Η απάντησή μου ήταν: «Εάν υπήρχε κάποιος τέτοιος φόβος, δεν θα έκανα αυτό που έκανα». Θέλω να σας εξομολογηθώ, όμως, ότι, μετά την απρόκλητη και πρωτοφανή επίθεση που δέχτηκα από το βήμα της Βουλής από τους κυρίους Καρατζαφέρη, ιδίως, και Χατζηδάκη, έχω προβληματισθεί πάρα πολύ. Οι αρχικές, μετά την πρώτη κατάθεσή μου, ανησυχίες, που με έκαναν να σας ζητήσω, με τις προηγούμενες επιστολές μου, «να τύχω της κατάλληλης προστασίας, ως μάρτυρας» , «επειδή διαισθανόμουν ότι απειλούμαι» , έχουν πολλαπλασιαστεί. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Έχω ενδείξεις, ότι το τηλέφωνό μου παρακολουθείται. Βλέπω περίεργες κινήσεις γύρω από το σπίτι μου. Βλέπω να γίνεται απρόκλητη επίθεση εναντίον μου από αρχηγό κόμματος, ο οποίος βρίσκεται έξω από το σπίτι μου και το «θαυμάζει», συνοδευόμενος από κάποιους που γνωρίζουν εμένα και το σπίτι μου. Βλέπω «παραπολιτικά» σε εφημερίδες και δημοσιεύματα σε blog, τα οποία προσπαθούν να με σπιλώσουν και να με τρομοκρατήσουν. Βλέπω τα εν λόγω «παραπολιτικά» και δημοσιεύματα να υιοθετούνται, χωρίς κανένα έλεγχο, από αρχηγό κόμματος και μάλιστα από το βήμα της Βουλής… Βλέπω να παραποιούνται προβοκατόρικα σε μερικά έντυπα όσα σας κατέθεσα, με στόχο να παρασύρουν κι άλλους σε πράξεις εναντίον μου… Βλέπω ότι η νέα Διοίκηση του ΟΣΕ με «έχει στα αζήτητα» και, παρότι εξακολουθώ να παραμένω σύμβουλος του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΔΙΣΥ, δεν έχει ζητηθεί ποτέ η γνώμη μου για τίποτα, ούτε καν έγινε, έστω και τυπικά, κάποιου είδους επαφή. Γι αυτούς τους λόγους, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, σας ζητώ να με προστατέψετε, γιατί έχω αρχίσει ν’ ανησυχώ για την ασφάλειά μου, ν’ ανησυχώ για την υπηρεσιακή μου εξέλιξη στον ΟΣΕ, σ’ αυτή μάλιστα τη δύσκολη για τον Οργανισμό στιγμή που αναμένονται αποφάσεις για το εργασιακό μας μέλλον, ν’ ανησυχώ ακόμη και για την ίδια τη ζωή μου. Θέλω να με πιστέψετε και να μη θεωρήσετε ότι είμαι υπερβολικός, υποτιμώντας τους φόβους μου. Σας είπα με τόλμη και θάρρος όλα όσα γνωρίζω για την υπόθεση που ερευνάτε. Όχι όμως, , πέραν από την οικονομική αιμορραγία που ήδη έχω υποστεί για τη νομική μου προστασία έναντι των αγωγών που υπέστην, να κινδυνεύσει η ασφάλειά μου, η οικογενειακή μου γαλήνη και το εργασιακό μου μέλλον. Αυτό δεν είναι δυνατό να το αποδεχτώ και ζητώ τη βοήθειά σας. Διαφορετικά, πιστεύω ότι δεν πρόκειται ποτέ στο μέλλον να έλθει κανείς, με την τόλμη και το θάρρος που εγώ το έκανα, να μαρτυρήσει σε Εξεταστική, γιατί θα ξέρει ότι θα «μαρτυρήσει», όπως έγραψε χαρακτηριστικά η Αριστέα Μπουγάτσου στην « Ελευθεροτυπία», με αφορμή τις αγωγές που ασκήθηκαν εναντίον μου, εναντίον του κ. Καραπάνου και εναντίον του κ. Μπαριτάκη.Τέλος, κλείνοντας, θέλω να σας επαναλάβω για μια ακόμη φορά, προς άρση κάθε παρεξηγήσεως, ότι, όσο αφορά τα πολιτικά πρόσωπα, στα οποία έχω αναφερθεί είτε στις καταθέσεις μου στη Δικαιοσύνη, είτε στις καταθέσεις μου στην Επιτροπή σας, δεν γνωρίζω τίποτα το μεμπτό και επιλήψιμο σε βάρους τους, πέραν των ευθυνών που τους καταλόγισα για συγκεκριμένες πράξεις ή παραλείψεις των φορέων των οποίων είχαν την ευθύνη, ως αρμόδιοι Υπουργοί. Από κει και πέρα και εφόσον οι επικεφαλής των φορέων καταθέτουν , ότι δεν είχαν πάρει καμιά σχετική εντολή από τον εποπτεύοντα αυτούς Υπουργό ή άλλο πολιτικό πρόσωπο, δεν μπορεί, κατά τη γνώμη μου, να κατηγορήσει κανείς τους Υπουργούς για τίποτα άλλο, παρά μόνο για πλημμελή άσκηση εποπτείας, εκτός κι αν προκύψουν άλλα ενοχοποιητικά στοιχεία. Όλα ,όμως, είναι θέμα αξιολογήσεως και έχοντας ιδία άποψη του τρόπου με τον οποίο επιτελείτε το έργο σας, έχω την πίστη και την ελπίδα, ότι, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζετε, θα φτάσετε τελικά σε ένα δίκαιο αποτέλεσμα, προκειμένου να αποκατασταθεί η τρωθείσα τιμή και αξιοπιστία του πολιτικού κόσμου, που τόσο ανάγκη έχουμε αυτή τη δύσκολη για την Ελλάδα μας περίοδο που περνάμε.
Αθήνα 6 Ιουλίου 2010
Με ιδιαίτερη τιμή
Εμμανουήλ Παναγιώτου
Αρχιμηχανικός του ΟΣΕ