Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

Ο Κυριακάτικος τύπος έγραψε για τον ΟΣΕ.

..«Απολύσεις στις ΔΕΚΟ, λουκέτο σε νοσοκομεία» 50.000 εργαζόμενοι σε ΟΤΑ, ΟΣΕ, θυγατρικές, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΔΕΗ και ασφαλιστικά ταμεία θα χάσουν τη δουλειά τους.
Πρώτο Θέμα
..Πρέπει να αρχίσουμε να μαθαίνουμε σε ένα διαφορετικό στυλ ζωής; Εκατό τοις εκατό. Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε γιατί φτιάξαμε σχολεία δημόσια για να βολέψουμε εκπαιδευτικούς και συνδικαλιστικές νοοτροπίες και όχι για να διδάξουμε τα παιδιά, κάναμε τράπεζες για τους εργαζόμενους και όχι για τους πελάτες, φτιάξαμε τον ΟΣΕ για τους μηχανοδηγούς και όχι για το μεταφορικό έργο. Έτσι συνεχίζεται το γαϊτανάκι. Όλα αυτά έχουν πεθάνει. Αλλά και στην καθημερινότητα, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Ο καταναλωτισμός που ξέσπασε στην ελληνική κοινωνία τα προηγούμενα χρόνια έφτασε στο τέλος του…
«Μακεδονια»
..Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, έχει καταλήξει στην άποψη ότι επειδή έρχονται δύσκολοι μήνες χρειάζεται στη Βουλή έναν γραμματέα της ΚΟ που να λειτουργεί ως κυματοθραύστης. Ο κ. Χρ. Παπουτσής με τις έντονες απόψεις του μάλλον θα μετακινηθεί στην κυβέρνηση. Ως αδύναμοι κρίκοι φέρονται οι κυρίες Λούκα Κατσέλη και Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου- αυτές «φωτογράφισε» και ο κ. Θ. Πάγκαλος στο δείπνο που παρέθεσε στους νεοεκλεγμένους βουλευτές, όπως επίσης και τον κ. Δ. Ρέππα, που του καταλόγισε δυστοκία στο θέμα του ΟΣΕ. Σαθρή εμφανίζεται η θέση της κυρίας Κατερίνας Μπατζελή αλλά και της κυρίας Τίνας Μπιρμπίλη, ιδίως έπειτα από το «ράβε ξήλωνε» στη ρύθμιση για τους ημιυπαίθριους. .
«Βήμα»
..Το υπερτροφικό Δημόσιο παγιδεύει κεφάλαια και εργατικό δυναμικό που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αλλού πολύ πιο αποδοτικά. Παραγγέλλει άχρηστα υποβρύχια για να έχουν δουλειά τα ναυπηγεία και απασχολεί 7.000 άτομα στον ΟΣΕ που έχει περισσότερους υπαλλήλους παρά επιβάτες. Αυτές οι δραστηριότητες επιβαρύνουν το δημόσιο χρέος χωρίς να δημιουργούν πλούτο. Η επίπονη, αλλά απαραίτητη, προσπάθεια σταδιακής συρρίκνωσης του δημόσιου τομέα λύνει ταυτόχρονα τα προβλήματα του χρέους και της ανταγωνιστικότητας και πρέπει να γίνει με ή χωρίς τη συνδρομή του ΔΝΤ για να αντιστραφεί η εκρηκτική πορεία του χρέους. Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Κανένας πιστωτής, ούτε το ΔΝΤ ή η Ε.Ε., δεν θα δανείσει χρήματα παρά εάν πιστεύει ότι η χρεοκοπία θα αποτραπεί….
…Στο πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων όλα τα σενάρια είναι στο «τραπέζι» και το υπουργείο Οικονομικών περιμένει το «σήμα» από τον πρωθυπουργό για το ποια projects θα προχωρήσουν. Δεδομένη, πάντως, θα πρέπει να θεωρείται η πώληση έως και 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μαζί με την παραχώρηση του μάνατζμεντ, αλλά και η αξιοποίηση των μεγάλων σιδηροδρομικών σταθμών του ΟΣΕ (Λαρίσης, Θεσσαλονίκης, Πάτρας)….
«Καθημερινή»