Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Μια ανώνυμη επιστολή στο «blog «troktiko» κάνει αίσθηση και αναδημοσιεύεται σε άλλα blog. Τα «Σιδηροδρομικα Νέα» αναδημοσιεύουν την ανάρτηση με επιφύλαξη και αυτό διότι η επιστολή είναι ανώνυμη και το περιεχόμενο της χρίζει πολλών ερμηνειών.

Παραίτηση κυβερνητικού αξιωματούχου σε θέση κλειδί;
Ο Παπανδρέου προσέτρεξε στο ΔΝΤ, επειδή οι Ρώσοι ετοίμαζαν πακέτο βοήθειας 50 δις;
"Επειδή θεωρώ ότι δεν κρύβεις πράγματα, δεν είσαι διαπλεκόμενος φίλε μου troktike άκου. Είμαι κρατικός λειτουργός-αλλά συνήθως εμείς μιλούμε όταν μας διώχνουν από τη θέση μας-και επειδή θέλω να έχω τη συνείδηση μου ήσυχη ως ένα βαθμό θα σου πω ότι η άποψη των περισσότερων υπουργών και άλλων είναι ότι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ....παίζει ΚΑΘΑΡΑ και ΑΝΟΙΚΤΑ το παιχνίδι των ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ. βιάστηκε να προσφύγει στο μηχανισμό στήριξης της ΕΕ και ΔΝΤ επειδή στο τέλος του μήνα θα έρχονταν πρόταση βοήθειας από την ΡΩΣΙΑ ύψους 50 δις ΕΥΡΩ με σταθερό επιτόκιο 4% για πάντα και χωρίς ανταλλάγματα. Επίσης υπάρχει πακέτο 60 δις από την ΚΙΝΑ για επενδύσεις στην Ευρώπη και ενδιαφέρον για εξαγορά του ΟΣΕ. Έλαβα μέρος σε συζητήσεις υψηλού επιπέδου και υπήρχε η διαπίστωση ότι με ορισμένες στοχευμένες κινήσεις θα λύονταν το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδος, όμως η ισχυρή αντίδραση του ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και της ομάδας του δεν άφηνε περιθώρια, ήταν σίγουρη η αίτηση βοήθειας. εγώ θεωρώ προδοσία και έγκλημα την απόφαση και σε λίγες μέρες η παραίτηση ! μου θα κάνει θόρυβο. Τώρα είμαι ανώνυμος αναγνώστης. Πιστεύω να το αναρτήσεις, αν όχι να είσαι καλά και να με θυμηθείς σε λίγες μέρες.